Ваша картка не поповнюється: зелені проїзні в метро Києва незабаром зникнуть

6 липня 2020, 20:40

Олександр Марущак , Міла Князька-Ханова

Старі картки працюють, якщо на них ще залишилися поїздки

Зелені карти для оплати проїзду в метрополітені відходять у минуле. Нагадаємо, влада заявила, що користуватися ними можна до весни 2021 року. Але виявилося, що є важливі нюанси, про які знають не всі пасажири. Зелені карти для оплати проїзду в метро вже не поповнюють. Касир на станції метро "Позняки" повідомила нам, що поповнити карту неможливо, якщо у вас на ній закінчилися придбані поїздки. Чому так відбувається, ми дізнавалися в Київському метрополітені.

Реклама

У метро Києва все частіше відбуваються конфлікти між пасажирами і касирами. Пасажири, які вирішили поповнити зелені картки, отримують категоричну відмову. Вони змушені купувати разові поїздки або синю карту для оплати проїзду за єдиним квитком. Нагадаємо, її вартість – 50 гривень.

"Зелені карти вже не продаються і не поповнюються. Їх виводять з обігу. З 1 квітня запрацював єдиний квиток, а саме синя карта. Ми рекомендуємо переходити на неї. Всі інші інструменти для оплати проїзду – жетони і зелені карти – припиняють діяти. Якщо на такій карті закінчилися поїздки, ви можете здати її, але для цього слід надати чек про придбання карти", – розповідає сайту "Сьогодні" Наталія Макогон, радник начальника Київського метрополітену.

До речі, вартість зеленої карти – 15 гривень, і багато киян придбали таку 2-3 роки тому. Природно, що чеки вже давно втрачені або витерлися. Тому здати карту і отримати натомість витрачені на її купівлю гроші люди просто не зможуть. Картку простіше викинути в сміття.

"Поїздки на зелених картах пасажири зможуть використовувати до березня 2021 року. Багато пасажирів завели собі кілька карток і оплатили максимальну кількість поїздок на них. Люди зможуть ними користуватися, поки не виїздять всі поїздки", – додають в метрополітені.

У метрополітені наголошують, що обслуговування синьої карти повністю покладено на її оператора – комунальне підприємство "Міський інформаційно-обчислювальний центр" (МІОЦ).

"Комунальне підприємство "МІОЦ" повністю контролює роботу е-квитка, який дає змогу оплатити проїзд в метрополітені, тролейбусі, трамваї і фунікулері. Метрополітен тільки виступає агентом з продажу синіх карт і їх поповнення. На сайті "МІОЦ" можна прочитати всю інформацію про роботу е-квитка, також там діє гаряча лінія. Вони проводять перевірку, якщо картка не спрацювала або стався збій в роботі системи", – пояснюють у Київському метрополітені.

Зазначимо, недавно киян здивувала незвичайна оплата за проїзд у метро на станції "Академмістечко". 15 червня пасажирам довелося розраховуватися готівкою, кидаючи гроші в спеціальну баночку-скарбничку, встановлену біля турнікету. За словами пасажирів, у підземці стався збій в системі оплати проїзду.

Реклама

У Київському метрополітені пояснюють, що такі каси-скарбнички використовуються в екстрених випадках. Раніше такі скарбнички можна було побачити на станції метро "Позняки", коли в годину пік там збиралося дуже багато пасажирів. Тоді гроші в скарбничці навіть утрамбовували шкільної лінійкою.

Нагадаємо, що столична підземка не перевозила пасажирів з 18 березня до 25 травня. Як працювало метро в умовах карантину, дивіться в сюжеті:

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти