На станції метро "Дорогожичі" пасажири спостерігають сліди від потоків води, яка якимось чином потрапила на станцію. У розводах вся стеля, а над рейками красуються плями, які вже починають жовтіти. Виглядає це малоестетично і не зовсім приємно.
Плями висохнуть самі
У Київському метрополітені нам заявили, що мокрі плями в підземці – це звичайна справа.
"Нічого такого тут немає, мокрі плями – це наша поточна робота, яку наші співробітники регулярно виконують і на інших станціях. Плями, як з'являються, так і висихають. Ніякої критичної ситуації на "Дорогожичах" немає. Термінових робіт з усунення затікання проводити не потрібно. Станція працює в звичайному режимі", – повідомили нам в Київському метрополітені.
- Станція метро "Дорогожичі" була відкрита 30 березня 2000 року
- Архітектори: Валерій Гнєвишев, Микола Альошкін, Тамара Целіковська
- Тип станції: пілонна, глибокого закладення
Станція виглядає дуже масивною завдяки облицюванню проходів і пілонів зеленим мармуром, а підлога оздоблена мармуром червоного кольору.
Грунтові води "з'їли" світильник
Пасажири згадують ще одну станцію на цій лінії – "Лук'янівську", на склепіннях якої спостерігають регулярні плями. Під колонами часто бачать розкладені ганчірки, якими збирають воду.
- Станція метро "Лук'янівська" була відкрита 30 грудня 1996 року.
- Архітектори: Тамара Целіковська, Микола Альошкін, Валерій Гнєвишев
- Тип станції: пілонна, глибокого закладення.
Станція прикрашена білим і зеленим мармуром, хоча при проектуванні розглядалися різні варіанти її оформлення.
До речі, починаючи зі станції "Лук'янівська" в архітектурі станцій метро Києва поступово зникає звичайний мармур, який привозили з Уралу і Узбекистану. У київській підземці при будівництві почали використовувати мармур, завезений з Туреччини, Греції, Італії.
Спочатку середній зал станції метро "Лук'янівська" мав красивий світильник, який за формою нагадував бутони квітів на вигнутих ніжках. Це була красива система освітлення станції. На жаль, в 2007-2008 роках світильник довелося демонтувати, а все через недосконалу систему відведення грунтових вод. Співробітники підземки провели ремонтні роботи на склепінні станції і усунули затікання. Квітковий світильник довелося замінити на більш практичний і простий.
"Станція метро" Лук'янівська "в майбутньому стане пересадковою на четверту лінію метро – на Троєщину. Тут заплановано побудувати сполучну гілку підземки між двома лініями. Тому в зворотньому тупику "Лук'янівський" тунель не закінчується відразу, а тягнеться приблизно ще сто метрів – це заділ під майбутню сполучну гілку", – додають в Київському метрополітені.
Раніше ми повідомляли, що кияни обговорюють забудову біля станції метро "Оболонь". Тут поруч з входом в підземний перехід, що веде на станцію, зводять житловий висотний будинок. Він будується так близько до підземки, що кияни жартують – жителі будуть спускатися в підземку на ліфті.