Жителів Борщагівки у Києві чекає новий транспортний колапс: фото

5 липня 2019, 08:57

Василий Михальчук

Влада намітила капремонт Борщагівської вулиці довжиною 3,6 км

Жителів Борщагівки і Відрадного, якихзалишили без швидкісного трамвая через ремонт шляхопроводу на перетині проспектів Комарова і Леся Курбаса, незабаром очікує новий транспортний колапс. Влада намітила капремонт Борщагівської вулиці довжиною 3,6 км.

Реклама

БОРЩАГІВСЬКА. Стан вулиці, дійсно, жахливий. У багатьох місцях прямо посеред дороги ями глибиною до півметра, а підземні переходи не ремонтували десятки років.

"Перехід біля Індустріального мосту погано освітлений, асфальт розбитий, а в місцях, де були чавунні зливові решітки, лежать дерев'яні бруски", – скаржиться киянка Наталія Лазебна.

Не кращий і стан Індустріального шляхопроводу, в деяких його місцях обсипаються шматки бетону.

Плани відремонтувати Борщагівську з'явилися ще в минулому році. А у червні цього року КК "Київавтодор" провела тендер на 649 млн грн на виконання капремонту. За ці гроші замінять дорожнє полотно, поставлять нові люки і ливневки, побудують велодоріжки, а тротуари викладуть плиткою. На вулиці облаштують 9 нових зупинок для міськтранспорту і ... відремонтують Індустріальний міст. У департаменті транспортної інфраструктури КМДА нам уточнили, що роботи почнуться вже у серпні, а закінчаться в наступному році. Поки точно невідомо, де саме стартує ремонт. Обмежувати рух і на вулиці, і на мосту теж, на жаль, будуть, але за якою схемою – поки не знають. 

Реклама

Місцеві жителі майже в розпачі: як тільки почався ремонт на Борщагівському шляхопроводі, їх поїздки на роботу перетворилися на справжні тортури через нескінченні затори. А ремонт тут триватиме ще півтора року.

"Якщо почнуть ремонт і на Борщагівській вулиці, нам доведеться ходити пішки. Транспорт просто зупиниться", – каже місцевий житель Олег Дубовик.

ЕКСПЕРТИ. Після закриття маршрутів швидкісного трамвая №1 і №3, жителям Борщагівки запропонували альтернативні автобуси-дублери №3-Т (від Кільцевої дороги до вокзалу) і №4 (від Михайлівської Борщагівки до вокзалу) і безкоштовний трамвай №2 (від Академіка Корольова до станції "Ромена Роллана"). Правда, з 1 липня за проїзд у трамваї №2 стали брати гроші. Люди скаржаться і на автобуси.

"Трамвай №2 ходить виключно по Борщагівці та в центр не їде, а автобуси №3 і №4 завжди забиті, ходять погано через затори на Борщагівському мосту, і потрапити в них в годину пік нереально", – обурюється житель мікрорайону Анатолій Трухов.

Коли почнуть ремонт вулиці і мости, швидкісний, схоже, ходити ще не буде: в "Київпастрансі" обіцяють повернути трамваї тільки до 30 вересня.

Експерти вважають закриття швидкісного в таких умовах і додавання ремонту на Борщагівській і Індустріальному, м'яко кажучи, нелогічним.

"Можна було перекласти шляхи на проїжджу частину і так забезпечити рух з Борщагівки до центру, оскільки трамваї перевозять більше пасажирів, ніж автобуси і не залежать від заторів, – пояснив "Сьогодні" Олександр Кава, експерт з транспорту. – Ремонт Борщагівської вулиці за нинішнім графіком руху збільшить час проїзду в центр міста: якщо зараз через ремонт мосту він становить годину, то при ремонті вулиці збільшиться до двох годин". 

Нагадаємо, Борщагівський шляхопровід капітально не ремонтувався з 1965 року і перебував в аварійному стані. Раніше ми показували фото шляхопроводу, який перетворився на решето. Ми писали, що в зв'язку з ремонтом шляхопроводу з 22 червня були закриті популярні маршрути швидкісного трамвая №1 і №3, а "двійка" почала курсувати від проспекту Корольова до станції "Ромена Ролана".

Реклама

Також у Києві вже кілька місяців тривають роботизі знесення і зведення нового Шулявського шляхопроводу. Новини "Сьогодні" повідомляли, що раніше на майданчику почали збирати першу пролітну металеву конструкцію шляхопроводу довжиною в 20-25 метрів. З таких прольотів до кінця року обіцяють зібрати міст. Роботи зі збирання конструкції прольоту поки тривають. Пізніше за допомогою крана її встановлять на готові опори мосту.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти