Яндекс проаналізував, як змінювалася кількість автомобілістів, які використовують сервіси мобільних карт і навігатора, в різних регіонах України навесні і влітку і порівняв дані цього року з торішніми показниками.
Так, під час травневих свят і в літній сезон відпусток у Криму та Одесі зазвичай виростає кількість користувачів. Очевидно, сюди приїжджають автомобілісти з інших регіонів. Цього року приріст в Криму теж був, але помітно менший, ніж минулого – це говорить про те, що кримські курорти стали приймати менше відпочиваючих. Якщо в 2013 році кількість автомобілістів у Криму на травневі свята збільшилася майже в чотири рази в порівнянні з квітнем, то в 2014 – тільки в півтора. Влітку приріст кількості водіїв теж сильно сповільнився – майже в два рази в порівнянні з минулим роком.
Приплив відпочиваючих до Одеси не так помітно змінився, хоча і тут було невелике зниження в порівнянні з минулим роком.
На інших популярних в Україні туристичних напрямках – у Львові та Закарпатті – кількість автомобілістів в період весняних свят теж виросла не так сильно, як в минулому році.
Зате влітку в західному напрямку стали їхати навіть більше, ніж раніше.
Між тим, якщо на курортах влітку і в святкові дні кількість користувачів Яндекс.Карт і Яндекс.Навігатор зазвичай росте, то в Києві, навпаки, знижується. Але цього року зі столиці на відпочинок виїжджало помітно менше автомобілістів, ніж минулого.