Метро на Троєщину побудують за чотири роки, на новій лінії буде 14 станцій і три пересадочних вузли, пише "Знай.ua".
За інформацією заступника голови КМДА Миколи Поворозника, гілка носитиме назву "Троєщинсько-Вокзальна". На схемі, яку представили в КМДА, видно назви станцій, серед них: "Площа перемоги", "Глибочицька", "Татарка", "Подільська", "Суднобудівна", "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна". Пересадка здійснюватиметься на станції: "Лук'янівська", "Тараса Шевченка" і "Лівобережна".
Так виглядає схема нової гілки метро на Троєщину. Фото: "Знай.ua"
При цьому майже всі станції будуть наземними, тільки пересадочні під землею. Зараз оцінюють вартість будівництва, після завершення всіх розрахунків, за словами чиновника, 2018 року можна буде приступити до будівництва. Одним з інвесторів стане китайська компанія.
Як повідомлялося раніше, столичні чиновники знову повернулися до питання будівництва четвертої гілки метро з Троєщини до Окружної дороги в районі аеропорту "Київ". У мерії кажуть, що цим проектом зацікавилися китайці, які славляться своїми передовими технологіями і готові навіть співфінансувати будівництво.
Експерти пояснюють, що метро дійсно можна побудувати швидко, враховуючи технологічні можливості Китаю, але є свої нюанси.
"Головна проблема лінії метро на Троєщину не у відсутності вітчизняних компаній, здатних це зробити, а у відсутності грошей на фінансування будівництва. Напевно йдеться про можливе кредитування будівництва з китайської сторони і заодно будівництво об'єкта китайськими підрядниками. Саме так працюють китайські компанії за кордоном. Тобто ми маємо справу не з інвестицією, а з кредитом для міськвлади від експортно-імпортного банку Китаю. Найчастіше відсоткова ставка подібних проектів невелика – 1-3% залежно від валюти", – пояснив нам експерт з питань транспорту Олександр Кава.