Проблемапробоку столицівжевнайближчі роки можебутивирішена -багатостраждальнийпроект другоїКільцевоїдорогинавколоКиєва можебути реалізованийвнайближчі п'ять років.Новаавтодорога" розріже "дев'ять районівКиївщини( з25 -ти .- Авт.) ,об'єднуючиїх однією4- 6 -смуговоїтрасою.Передбачається будівництвоі новогомосту через ДніпроміжОбухівськиміБориспільськимрайонамиобласті.Урамкахбудівництва трасибудеспоруджено9шляхопроводів і14розв'язок.Проект ,розроблений " Укравтодором " спільно зміжнародними фахівцями ,вже готовий на90 %.
ПРОЕКТ.Як з'ясувала"Сегодня" ,другеВелику кільцевухочутьпереполовинити .Якщо ранішемагістральповинна була проходитипо районахобласті навколоКиєва ,то заразбудуватихочуть їїполовину :відавтодорогиКиїв -Чоп дотраси Київ -Харків- Довжанський .Тобтоз 214кмпобудують95км ." Друга частинадорогизараз неактуальна.Після переговорівз Мінтрансом ,віце-прем'єр- міністромз будівництваВолодимиромГройсманом ,"Укравтодором"та учасникамипроекту ,прийнято рішення про доцільністьбудівництва ділянкив 95км- це дозволитьрозвантажитиКиїві направитипотокичерез область .Сподіваємосярозпочати будівництвовже наступного року ,азакінчити- черезчотири роки" ,- розповівгубернаторКиївщиниВолодимирШандра.
У перспективі можутьпобудувати щедві ділянкидорогиз обохсторін" півкола " – відтрасиКовельськогонапрямкудодороги Київ- Чоп ,атакождобудувати ділянкувід Харківськоїтраси доавтодорогиКиїв- Чернігів.Щобз'єднатидорогуміжОбухівськиміБориспільськимрайонамипобудують5 -тикілометровий містчерез Дніпро.Вінбуде4 -хсмуговим ,але зперспективою розширення до8смуг.Урезультатішвидкістьавто ,які рухаютьсязаразпо Києву з25-75км/ год ,збільшитьсяпо кільцевійдо75-110км/ год.
Розглядають3 варіантизалучення грошей ,якихпотрібноблизько $4 млрдплюсміст через Дніпро- близько23 млрдгрн.Одинз варіантів -кредитпід держгарантії.Такожвивчаютьдва варіантиконцесії.Першийпередбачаєпередачуворендудорогиінвестору .Окупитисвої вкладивін зможеза рахунокводіїв :дорогузроблять платноюдлявантажівок ( з ціноюпоки не визначилися- ранішерозглядалитарифв18-38грн).Другий варіант передбачаєпередачуузбіччятраси ( близько200мпо кожній стороні )інвестору ,і вінза рахунок здачіїх в орендуАЗС ,складам ,ТЦзможеокупитикошти.
МАЛА КІЛЬЦЕВА.Також обговорюєтьсяпроектбудівництваМалоїкільцевоїдороги ,який пропонуєДержінвестпроект .Ділянка в19км(відСтоличногошосе поновому мостучерезДніпро доБорисполя ) матиме6смуг."Протягом5роківУкраїнаможеотриматизакінчений проекту виглядімоста івідрізкаМалоїкільцевоїдороги ,реалізованогонаумовах концесії.Попередня вартістьпроекту -428 млнєвробезПДВ" ,- розповівнам заступник головиДержінвестпроектуКирило Бондар .Малукільцевутеж хочутьзробитиплатною." Вартість проїздубула зафіксованавінвалюті ,оскільки проектбув розрахованийу євро.Длялегковихавто- близько0,6-1,4євро ,вантажних -1,7-3,6євро" ,- додавБондар.ОднакгубернаторКиївщинивважає ,що Малакільцевагород нерозвантажить.
Київ за малу кільцеву
А осьстолична владанаполягає ,щорозвантажитиКиїв зможетількиМалакільцевадорога ." Велику кільцевухочуть будуватив40кмнавколо Києва.Це великийдержпроекти ,якийдо містане відноситься ,адопоможе -області.Длянасзараз актуальнепроектМалоїкільцевої ,якийпередбачає реконструкціюіснуючоїКільцевоїдорогиі її продовженнявсторонуБорисполя.Саме вонарозвантажитьстолицю .Ясподіваюся ,щонанарадиза цими проектаминасбудутьзапрошувати" ,- сказав "Сегодня" заступник голови КМДА МихайлоКостюк.