У столиці планують відкрити п'ять нових автостанцій. Таким чином влада намагається розвантажити центр міста від транзитного транспорту, особливо – від маршруток з передмістя, які заїжджають в центр міста, тим самим створюючи затори.
БІЛЯ МЕТРО. Чиновники хочуть облаштувати ці станції на околицях міста, поруч з кінцевими станціями метро (близько 300 м), щоб пасажирам було зручно добиратися. Це допоможе розвантажити дороги в центр Києва, адже при таких умовах маршрути приміських сполучень не будуть перетинати все місто і заїжджати в центр.
У КМДА запевняють, що обладнають автостанції біля станцій метро "Лісова", "Академмістечко", "Червоний хутір", "Героїв Дніпра" та "Теремки". "Створена робоча група, яка опрацьовує детально всі питання щодо відкриття автостанцій. Наприклад, земельні ділянки біля метро "Лісова" та "Академмістечко" знаходяться в оренді, і зараз ведуться переговори з орендарями, щоб там побудувати автостанції. Не виключено, що будемо розглядати можливість обладнати неподалік ще й перехоплюючі парковки", – розповідає Прохор Антоненко, перший заступник голови транспортної комісії Київради.
Чиновники вважають перехоплюючі паркінги кращим способом розвантажити центр від транспорту – люди будуть залишати свої авто на них і далі пересуватися на метро. Планують обладнати в місті дороги, по яких транспорт буде рухатися, не заїжджаючи в центр.
У мерії запевняють, що автостанції можуть запрацювати вже в кінці 2017 року. А першою цього літа повинна відкритися автостанція біля метро "Теремки" (Кільцева дорога). Вона розрахована на 20 платформ і обладнана залом очікування на 400 пасажирів.
ШУКАЮТЬ ІНВЕСТОРІВ. "Все автостанції будуть будуватися за рахунок інвестицій, через інвестконкурси. Але умови конкурсів поки не визначені, тому будуть автостанції в приватній, комунальній або державній власності, сказати складно. Хоча можливі варіанти, коли автостанції передаються інвестору в користування на деякий час (5, 10, 15 років), а потім їх передають у власність міста. Можливо, відразу буде визначено пайову участь міста і інвестора", – пояснив заступник голови КМДА з питань транспорту Ілля Сагайдак.
За його словами, деякі з діючих автостанцій після введення в експлуатацію нових можуть закрити. "До кінця питання не вирішене. Але вже є плани закрити автостанцію "Поділ". Робота автостанцій "Дарниця" і "Дачна" зараз знаходиться на обговоренні", – зазначив Сагайдак.
ПЕРЕВІЗНИКИ. Перевізникам ідея будівництва нових станцій до душі. "Діючі знаходяться в не зовсім зручних місцях для пасажирів, тому нові автовокзали біля метро будуть більш зручними. Завдяки автостанціям нелегальні перевізники підуть з ринку, адже доведеться надати весь пакет дозвільної документації, якої у них немає, а ще всі платежі будуть проводити через касу", – пояснив нам голова асоціації "Перевізники Київщини" Олексій Павленко.
Читайте також:
- У Києві хочуть ввести єдиний квиток за 6 гривень
- У Києві з'явиться нова велика автостанція
- Чого хочуть кияни: вчити англійську в метро і прибрати старі маршрутки
- У Києві невідомі влаштували акт вандалізму в Бабиному Яру
- У Києві зупинять рух по бульвару Шевченка
- Декомунізація в Києві: городяни хочуть проспекти Вацлава Гавела і Степана Бандери (інфографіка)