Комунальне підприємство "Київпастранс" планує позбавитися від значної кількості своїх співробітників. Керівництво підприємства називає це реорганізацією та рапортує про вже звільнених 450 людей. За словами глави КП Сергія Майзеля, у тих, хто звільнився немає образ, так як з усіма були проведені бесіди і їм пояснили, що "тягнути" наявний штат підприємство не може. Чи були виплачені звільненим компенсації, Майзель уточнювати не став.
"Зрозумійте, підприємство реорганізовується і звичайно, ми переглядаємо і його бюджет, потреби, можливості. На сьогоднішній день ми не можемо тримати на роботі то кількість людей, яка є у нас по штату. Ми будемо звільняти, але не представників робочих професій, наприклад, водіїв, слюсарів, електриків, а навпаки, почистимо ряди інженерно-технічного складу. На сьогодні у нас порівну, робочих 50% і співробітників ІТ складу теж 50%. На моє переконання, останніх треба скоротити в 2,5 рази. Наприклад, у нас 10 юристів – залишимо 2-3. Навіщо нам стільки начальників?" – Анонсує чистку рядів глава КП "Київпастранс".
Крім того, в планах підприємства – закриття трьох автопарків. Вже закінчили роботу 8-й і 7-й. Ще один на черзі, який – вирішать незабаром. Сергій Майзель пояснює – маршрути від цього не постраждають, громадський транспорт як ходив, так і буде ходити, просто в одному місці зберуть машини з декількох автопарків.
Фото: facebook.com/bogdan.aganin
Водії підприємства таку реорганізацію сприймають насторожено. І хоча раді, що, їм, нарешті, виплатили багатомісячну заборгованість по зарплаті, але не впевнені, що вона у них була не останньою. "А раптом звільнять", – переживають вони.
"Я вже пенсійного віку, звичайно, мене попросять "на вихід". Кого ж ще звільняти. Та й умови роботи стали більш напруженими. Нас перевели в інший автопарк, так би мовити, укрупнили, а там тісно, шумно і маршрут до роботи довелося міняти", – скаржиться водій 7-го автопарку Олег Нікітін.
На підприємстві вже підрахували: в результаті скорочення та реорганізації зможуть заощадити до 10 мільйонів грн в місяць. Ці гроші обіцяють пустити на поліпшення парку громадського транспорту, відремонтувати шляхи сполучення, підлатати вагони, закінчити з GPS-навігацією.