У столиці днями киянка купила жетончик (4 грн) і зайшла на станцію "Лісова". "Але поїзда не було 20 хвилин, і я повернулася додому, не використавши поїздку. Скажіть, чи можна в таких випадках розраховувати на компенсацію?" -Питає Ірина Лимар.
"У нас немає механізму компенсації, тому що поїздка в київському метрополітені не персоналізована. Але є механізм повернення поїздки, тобто купленого жетона. Пасажири, які не змогли скористатися послугою метрополітену, наприклад через проведення евакуації пасажирів зі станцій (помилкове мінування) або ж в інших екстрених випадках, можуть підійти до каси, і їм обов'язково видадуть спецталон на повернення однієї поїздки. З таким талончиком пасажир зможе скористатися метро в інший час, пред'явивши його на пропускному пункті на будь-якій станції метрополітену і пройти через турнікет. Черговий цей спеціальний талон у пасажира забирає", – розповіла Наталія Макогон, глава прес-служби "Київського метрополітену".
Тим часом, компенсувати кошти можна не завжди. "Якщо в звичайний день пасажир зайшов у підземку, купив жетон і раптом, за своїми яких-небудь причин, вирішив не їхати на метро, він не може розраховувати на компенсацію, адже метрополітен повністю забезпечив нормальний рух поїздів за графіком у цей день. У міському наземному громадському транспорті механізм компенсації в подібних випадках такий же", – пояснює Наталія Макогон.
Читайте також:
- Подробиці зупинки метро в Києві: потяги виводять з тунелів, пасажири розважають один одного анекдотами
- У Києві зупинилася "червона" гілка метро
- У київській підземці помер пасажир
- Потяги на "червоній" гілці метро знову ходять
- Вандали спиляли 16 дерев біля станції метро "Осокорки", де місцеві воювали із забудовником
- У Києві судитимуть 20-річного "мінера" метро