Нова транспортна схема для Одеси: які нововведення пропонують місту

Іноземні експерти проаналізували проблеми, запропонувавши відокремити рейки від автодоріг

Експерти Світового банку – організації, яка надає допомогу країнам, що розвиваються – проаналізували транспортну інфраструктуру Південної Пальміри. Днями дослідники представили проміжний звіт про стан громадського транспорту в місті. "Сегодня" з'ясувала, які особливості виділили експерти і як їх дослідження вплине на життя городян.

"В Одесі відносно велика частина громадського транспорту, в порівнянні з іншими засобами пересування, а маршрутна мережа покриває всі райони міста", – підкреслив у своїй презентації за проектом "Стійка мобільність для Одеси" представник Світового банку Девід Бреніг-Джонс. Експерт назвав доступними ціни на проїзд і схвалив інвестиції в оновлення рухомого складу. А ось головні больові точки – ненадійність сервісу, перевантажений і незручний транспорт, невідповідність маршрутної мережі потребам городян.

Реклама

"Фактично в місті існують дві окремі транспортні мережі: приватна і комунальна, які дублюють одна одну. Це призводить до збільшення пробігу транспорту, а значить – більшій кількості шкідливих викидів і до зменшення ефективності пересування", – резюмує Девід Бреніг-Джонс, вважаючи, що приватні автобусні перевізники, дублюючи схеми руху трамваїв і тролейбусів, виживають їх з ринку. Таким чином, комунального транспорту стає менше, і людям доводиться довго чекати на зупинках.

Щоб вирішити проблеми, експерт пропонує розробити нові маршрути, оновити рухомий склад громадського транспорту, відремонтувати транспортні розв'язки і відокремити трамвайні колії від автомобільних смуг. Однак в місті впроваджувати рекомендації не поспішають. "Ми приймемо ці дані до відома. Те, що є в звіті розумного, ми візьмемо, але є і те, що на сьогоднішній день неможливо виконати", – розповіла "Сегодня" прес-секретар міськради Наталія Мальцева.

Городяни з думкою експерта згодні, але виділяють свої причини занепаду. Так, одеський громадський працівник Юрій Нікітін пропонує і зовсім обмежити рух особистого транспорту в історичному центрі. "Приїхати в центр і поставити машину на узбіччі на півдня – це неправильно. Центр повинен бути в основному пішохідним, з винятками для громадського транспорту", – запропонував Нікітін, нагадавши європейську практику.

Реклама

У той же час активіст Сергій Сарафанюк вважає, що поліпшити перевезення можна, перемігши корупцію. "Монополія групи перевізників не дає інвестиціям прийти в цю галузь. А нинішня схема маршрутів позбавляє вибору, тому доводиться відмовлятися від зручності та економії і їздити на тому, що є", – говорить Сарафанюк.

ПОРТ  "ВРЯТУЄ" НОВА ЛОГІСТИКА

Крім роботи громадського транспорту, фахівці Світового банку вивчили і вплив на місто Одеського морського торгового порту. Експерти підрахували, що десята частина робочих місць в місті пов'язана з цим підприємством, однак порт робить і негативний вплив.

Реклама

"Як і більшість портів світу, він забруднює навколишнє середовище запахами, пилом і шумом. Найбільше пилу в повітрі витає після переробки зернових вантажів. У місцях, де перевантажують зерно, вітер переважно дме в місто", – пояснюють експерти Світового банку.

Щоб очистити повітря, пропонують модернізувати перевантажувальне обладнання, а в майбутньому і зовсім зосередити "брудні вантажі" в Південному і Чорноморському портах. Крім того, заради екології радять оновити транспортну розв'язку всередині порту і замінити дизельні двигуни електричними.

Експерти Світового банку – організації, яка надає допомогу країнам, що розвиваються – проаналізували транспортну інфраструктуру Південної Пальміри. Днями дослідники представили проміжний звіт про стан громадського транспорту в місті. "Сегодня" з'ясувала, які особливості виділили експерти і як їх дослідження вплине на життя городян.
"В Одесі відносно велика частина громадського транспорту, в порівнянні з іншими засобами пересування, а маршрутна мережа покриває всі райони міста", – підкреслив у своїй презентації за проектом "Стійка мобільність для Одеси" представник Світового банку Девід Бреніг-Джонс. Експерт назвав доступними ціни на проїзд і схвалив інвестиції в оновлення рухомого складу. А ось головні больові точки – ненадійність сервісу, перевантажений і незручний транспорт, невідповідність маршрутної мережі потребам городян.
"Фактично в місті існують дві окремі транспортні мережі: приватна і комунальна, які дублюють один одного. Це призводить до збільшення пробігу транспорту, а значить – більшій кількості шкідливих викидів і до зменшення ефективності пересування", – резюмує Девід Бреніг-Джонс, вважаючи, що приватні автобусні перевізники, дублюючи схеми руху трамваїв і тролейбусів, виживають їх з ринку. Таким чином, комунального транспорту стає менше, і людям доводиться довго чекати на зупинках.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

70167.94

Bitcoin Cash (BCH)

513.56

Binance Coin (BNB)

618.43

Dogecoin (DOGE)

0.17

Ethereum Classic (ETC)

31.47

Litecoin (LTC)

87.97

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,49
54,04
50,36
27,58
56,51
54,04
52,01
24,98
57,98
56,57
53,55
26,11
58,29
56,79
55,09
27,29
59,00
57,00
51,90
26,73
61,88
59,41
55,49
27,66
61,99
59,99
55,99
27,97
61,99
59,99
55,99
27,98
62,99
61,99
57,49
27,98
-
53,02
50,09
25,45
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡
Вони нас підтримали
легенди спорту

ВЕЙН ГРЕЦЬКІ. Ми всі згодні, що це безглузда війна. Ми всі бажаємо всім в Україні всього найкращого та молимося за них.

ПЕЛЕ. Я надсилаю свою солідарність народу України. Я молюся і прошу Бога, щоб запанували мир, свобода та любов

ДОМІНІК ГАШЕК. Кожен дорослий у Європі добре знає, що Путін – божевільний убивця, і що Росія веде наступальну війну проти вільної країни та її народу.

ПАОЛО МАЛЬДІНІ. Ніхто не очікував побачити війну на європейській землі, ми хочемо бути на боці народу України.

КЛАУДІО ТАФФАРЕЛ. Дорогі друзі, українці! Наразі весь світ стежить, хвилюється та обурений тим, що відбувається в Україні. Бажаю, щоб на вашу землю якнайшвидше повернувся мир.

1 /2
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.81

Євро (€)

43.26

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти