"АТБ" формує торговельну реальність

25 січня 2019, 14:02
Відома мережа власними розробками та впровадженням прогресивних європейських стандартів змушує інших ритейлерів вдосконалюватися

За результатами 2018 року одним із регіонів, де найбільш поширеною торговельною мережею є "АТБ", стала Київщина. Сьогодні в області та безпосередньо в столиці працює 190 маркетів цієї компанії. Якщо брати загальноукраїнські показники, то "АТБ" наразі має 990 магазинів у 253 населених пунктах країни.

Своєю появою в будь-якому місті чи мікрорайоні мегаполіса мережа змушує усіх інших представників індустрії торгівлі оперативно змінювати та вдосконалювати свою діяльність. Та й сама компанія "АТБ" постійно працює над своїм якісним розвитком. "Одним з основних принципів розвитку торговельної мережі "АТБ" є активне інвестування в передові технології, впровадження новаторських концепцій і практик", – зазначає Борис Марков, голова ради директорів, генеральний директор корпорації "АТБ".

Реклама

І дійсно: як показує досвід європейського ритейлу, впровадження передових технологій, концепцій і практик – новий тренд у розвитку формату дискаунтер, в якому працює "АТБ". Разом із з такими європейськими лідерами, як Lidl і Aldi, вітчизняний ритейлер розглядає цей напрямок як основний у своїй інвестиційній діяльності. А це означає, що і вся індустрія потребує серйозних змін.

За підтвердженням далеко ходити не доведеться. Сьогодні в корпорації "АТБ" одночасно реалізують кілька інноваційних проектів. По-перше, проводять роботи з модернізації магазинів торговельної мережі. Оновлені маркети, які вирізняються завдяки сучасному дизайну в темних тонах, – це своєрідний експериментальний майданчик. Тут впроваджені передові рішення в сфері роздрібної торгівлі, будівництва й енергозбереження. У магазинах "АТБ" нового формату встановлені холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, новітня система освітлення, побудована на базі LED-технологій. Чимало уваги приділено вдосконаленню систем утеплення, опалення та рекуперації енергії.

Реклама

Другий великий проект – це організація логістики. Мережа транспортує товари 3500 асортиментних позицій майже в тисячу маркетів по всій країні. Компанія володіє однією з найбільших в Україні логістичних інфраструктур, що складається з восьми сучасних мультитемпературних розподільчих центрів категорії А загальною площею 133 тис. кв. м. "Управління складами здійснюється за допомогою інформаційної системи (WMS), системи управління двором (YMS), а також передових технологій контролю якості обробки товару, які забезпечують комплексне вирішення завдань автоматизації управління складськими процесами. Вони дозволяють знизити вартість внутрішньої складської обробки товару та його доставки, підвищити контроль над виконанням складських операцій і обмежити вплив людського фактора на процеси складської логістики", – зазначає Борис Марков.

Така увага до власного зростання – в кількісному та якісному вимірах – дає гарні результати. Не дивно, що понад 3,5 мільйона українців щодня роблять покупки в "АТБ", своїм гаманцем підтримуючи відповідального ритейлера. Компанія завдяки своїй діяльності формує торговельну реальність, існувати в якій доводиться усім представникам даної галузі. Для покупців це завжди вигідно.