Завдяки новим правилам розміщення зовнішньої реклами всі учасники ринку зможуть працювати за єдиними правилами

4 травня 2017, 18:55

Нові правила розміщення зовнішньої реклами, які міська влада розробила за участю громадськості та представників бізнесу, допоможуть очистити місто від великої кількості рекламних конструкцій, зробити столицю більш привабливою і безпечною, а також забезпечити рівний доступ до ринку всіх учасників рекламного бізнесу. Про це під час наради з питань нових правил розміщення рекламних конструкцій заявив міський голова Києва Віталій Кличко.

Під час наради Віталій Кличко оглянув рекламні конструкції на Хрещатику і поспілкувався з представниками рекламного бізнесу.

Реклама

"Ми чули багато критики з приводу хаотичного розміщення реклами в місті, білборди та сітілайти часто закривають світлофори, що обмежують поле зору водіїв, закривають історичні будівлі. В європейських країнах правила розміщення реклами чіткі і зрозумілі, і там реклама не перевантажує вулиці і не псує їх зовнішній вигляд, – зазначив мер Києва. – Сьогодні я поспілкувався з представниками рекламної галузі столиці, і вони запевнили мене, що готові власними силами демонтувати рекламні носії – перші рекламні площі почнуть демонтувати на Хрещатику вже сьогодні ввечері", – зазначив Віталій Кличко в коментарі журналістам.

Далі, як розповів заступник голови КМДА Олексій Резніков, значна кількість рекламних конструкцій зникне з Європейської площі, Володимирського узвозу, вул. Сагайдачного, Паркової алеї та інших центральних вулиць міста.

"Ми зменшимо кількість зовнішньої реклами на 75%, і учасники ринку готові до цього – ми знайшли розуміння і разом з ними розробили нові правила розміщення зовнішньої реклами в місті", – підкреслив Олексій Резніков.

Реклама

Віталій Кличко також зазначив, що завдання міської влади – надати всім учасникам рекламного ринку столиці можливість працювати за єдиними правилами, прозоро і ефективно.

"Завдяки новим правилам, які вже прийняла Київрада, всі оператори ринку отримують рівний конкурентний доступ до сфери зовнішньої реклами. До того ж рекламні конструкції будуть мати більш привабливий вигляд, що не будуть заважати водіям і псувати зовнішній вигляд столиці. І це стосується не тільки центру міста, але і транспортних магістралей, житлових кварталів і віддалених районів міста", – зазначив Віталій Кличко.

За новими правилами розміщення зовнішньої реклами збільшується кількість нульових зон, де рекламних носіїв не буде взагалі; приділено особливу увагу безпеці пішоходів і водіїв у виборі місць встановлення рекламних конструкцій; рекламними площами стануть елементи благоустрою міста – лавки, урни тощо – і вони будуть встановлені, в тому числі, за рахунок операторів рекламного ринку.