Експрес до аеропорту "Бориспіль": зносять дерева та гаражі

19 червня 2018, 10:29
Біля аеропорту будують платформу і палі для шляхопроводу

/ Фото: Олександр Яремчук

Реклама

Біля аеропорту "Бориспіль" повним ходом триває будівництво швидкісної лінії від Центрального залізничного вокзалу до аеропорту, тут уже забивають палі під будівництво шляхопроводу через автодорогу, за яким пройдуть експреси. "Сегодня" подивилася, як просуваються роботи, які обіцяють завершити в грудні цього року.

Земля і техніка

З траси Київ – Харків будівельних робіт не видно, але як тільки повертаєш в бік аеропорту "Бориспіль", відразу можна помітити купи землі, які тягнуться до лівого крила терміналу D, де і зупинятиметься експрес. Через будівництво тут помітно зменшилася кількість дерев. Наприклад, пару днів тому зрізали берези, які заважали будівельникам. Робота на об'єкті кипить: близько десятка вантажних машин завозять будматеріали, спецтехніка розрівнює землю. На цій ділянці повинні прокласти 3,7 км нових залізничних колій.

"Працюємо за графіком. На об'єкт заходити не можна", – строго пояснили нам працівники.

Неподалік можна побачити техпотяг, який вже стоїть на нових рейках. В "Укрзалізниці" нам пояснили, що вже виконано понад 25% робіт.

Реклама

"Все встигаємо. Проект будівництва затверджений, і всі земельні питання вирішені. Зараз триває укладання шляхів, будівництво платформи біля аеропорту, а також буріння паль для будівництва шляхопроводу, яким проїжджатиме потяг", – повідомили нам у відомстві.

На маршрут, нагадаємо, обіцяють запустити 13 поїздів PESA, які за рік перевозитимуть близько 3,8 млн пасажирів. За попередніми підрахунками, квиток на експрес коштуватиме 80 грн, і дістатися можна до аеропорту за 35 хвилин. Вартість проекту – 550 млн грн. До речі, ще в березні "Укрзалізниця" оголосила конкурс на найкращу назву для експреса. Поки переможця не визначили, але серед сотень варіантів від пасажирів – "Блискавка", "ДоНеба", "Лелека", "Лялечка", "Вареник Флай", "Котигорошко".

Забирають гаражі

Київські чиновники теж беруть участь у проекті.

"Ми працюємо за заявкою робочої групи, яка займається проектом будівництва швидкісної залізничної лінії. Була заявка знести три металевих гаражі. Вони розташовувались вздовж залізниці, причому всі незаконні. Ми їх демонтували. Таким чином упорядкували територію уздовж лінії. Поки інших заявок не надходило", – пояснив "Сегодня" глава КП "Київблагоустрій" Андрій Андрєєв.