Зміна міської електрички: з'являться нові станції, а поїзди ходитимуть раз за 5 хвилин

10 березня 2020, 12:47
У найближчі 20 років залізничний транспорт столиці планують перетворити

/ Фото: Григорій Салай, Сьогодні

Міська електричка Києва в найближчі роки може перетворитися з транспорту, який майже завжди спізнюється, в одну з основних міських магістралей. Згідно з Генеральним планом Києва, в найближчі 20 років кільцеву електричку чекають серйозні зміни.

"Міська залізниця у багатьох асоціюється з запізненням, незручністю, застарілістю. Чому так вийшло? Справа в тому, що крім міської електрички Київським залізничним кільцем курсують також інші потяги – вантажні і пасажирські, тому рухомий склад часто вибивається з графіка і створює дискомфорт для тих, хто вирішив ним скористатися. Тому в проект генерального плану закладений комплекс рішень для поліпшення цієї ситуації", – розповіли в Інституті Генерального плану міста Києва.

Так, відповідно до Генплану міста, залізничні вузли в межах міста планують звільнити від вантажних потоків. Залізничні колії в Києві хочуть використовувати для швидкісного рейкового пасажирського транспорту в єдиній системі з метрополітеном і швидкісним трамваєм, а також об'єднати з приміськими поїздами.

Реклама

"Залізничні колії, що проходять через міста і міські агломерації, в багатьох країнах світу цілком ефективно використовуються як частина інфраструктури муніципального транспорту. Наприклад, в німецьких містах поряд з традиційним метро – U-Bahn – функціонує ще й повністю інтегрована з підземкою S-Bahn, суто міська електричка, маршрути якої виходять за межі цих самих міст. Тому київська міська електричка повинна бути включена у внутрішньоміську мережу залізниці і пов'язана з містами приміської зони (Вишгород, Бровари, Бориспіль, Українка, Васильків, Ірпінь)", – повідомляє Інститут Генерального плану міста Києва.

Коли колії звільняться – частоту руху поїздів міської електрички планують збільшити з 18-20 хвилин до 3-5 хвилин. Це зробить цей вид громадського транспорту другим за пасажиропотоком після метрополітену. Також, на етап в 20 років, планується будівництво великого пасажирського вокзалу на станції Дарниця. Крім цього, для електрички побудують шість нових станцій і зупиночних пунктів.

Для поліпшення комфорту під час поїздок планується заміна застарілих типів вагонів і створення нового рухомого складу у відповідності до сучасних вимог.

Реклама

Нагадаємо, що мер Києва Віталій Кличко представив проект нового генплану Києва, який розроблявся понад10 років, в грудні минулого року. Він передбачає появу в місті безлічі нових об'єктів, зокрема – будівництво нової канатної дороги, яка об'єднає Хрещатий парк і Труханів острів.