Як можна будувати: київський міст на Троєщину увійшов в посібник для німецьких інженерів

6 квітня 2017, 08:25
Рекомендації повинні допомогти в майбутньому оцінити ризики і уникнути помилок, які були допущені при плануванні Подільсько-Воскресенського моста

Міст на Троєщину. Фото: YouTube

Аналіз невдалого київського проекту Подільсько-Воскресенського моста було використано в рамках створення практичного посібника з рекомендаціями для планування і будівництва великих мостів на німецьких автомобільних трасах. Рекомендації повинні допомогти в майбутньому оцінити ризики і уникнути помилок, які були допущені при плануванні.

Німецька сторона провела аналіз будівництва моста, який повинен з'єднати Поділ з лівобережними районами Воскресенка, Райдужний масив і Троєщина. Про це повідомляє DW.

Реклама

На виконання цієї експертизи, яка була проведена німецькими фахівцями, Німеччина виділила 200 тисяч євро.

Експертиза включає також аналіз можливостей завершення цього проекту.

Деталі будуть озвучені під час презентації в Києві у четвер, 6 квітня. Її відвідає міністр транспорту Німеччини Александер Добріндт. Він зустрінеться з міністром інфраструктури України Володимиром Омеляном.

Реклама

Почавши будівництво ще в 1993 році, міст досі перебуває на стадії будівництва. При тому, що на це вже було витрачено 3,424 мільярда гривень. За оцінкою КМДА, для будівництва моста необхідно залучити 4,3 мільярда гривень. Роботи на лівому березі обійдуться в 1,7 мільярдів гривень. У лютому Київська міська рада виділила 625,3 мільйонів гривень.

Загальна протяжність мостового переходу – близько 7,5 кілометрів. По ньому планується прокласти лінію метро. Уже зараз цей міст вважається "чорною діркою бюджетних коштів".