Як у Києві пройшов великий маркет наших виробників: від шуб до "бабусиних" светрів

15 лютого 2016, 06:52
Речі були на будь-який смак

Знижки. Люди розкуповували головні убори та аксесуари по 100 гривень. Фото: М. Знак

<p><span>Знижки. Люди розкуповували головні убори та аксесуари по 100 гривень. Фото: М. Знак</span></p>

Реклама

У вихідні в столичній галереї Д12 (вул. Десятинна, 12) відбувся мультибрендовий ярмарок "Всі. Свої: Одяг. Взуття. Аксесуари", на якій свою продукцію представляли тільки українські виробники. Близько 200 найкращих марок взяли участь в масштабного розпродажу осінньо-зимової колекції зі знижками від 20 до 70%. Це перший в цьому році маркет з серії вже відомого багатьом киянам проекту "Всі. Свої", головна мета якого – розвінчати міфи про те, що закордонне краще свого.

Тривав ярмарок, на якій кияни та гості міста змогли придбати недорогі і якісні українські товари, два дні. За цей час її відвідали, за даними організаторів, 35-40 тис. осіб. І мало хто пішов з порожніми руками, адже ціни тут були доступними для народу: покупці розмели стильні головні убори, аксесуари і нижню білизну на подарунки до свята кохання, ціни на які стартували від 100 грн. Лідерами продажів також були взуття (1000-3500 грн) і сукні (500-2000 грн). Багато відвідувачів шукали дизайнерські пальто і шуби, за які просили 5-7 тис. грн, а світшоти з незвичайними візерунками, брюки, блузи та футболки віддавали по 200-700 грн.

ДИЗАЙН. Чотири поверхи галереї для зручності були розділені за категоріями: взуття та аксесуари, стильна і концептуальна одяг, класика і casual-одяг, а в окремій кімнаті були подарунки до Дня закоханих – білизна і ювелірні прикраси ручної роботи. Закохані пари змогли під час маркету взяти участь в різних акціях: вони встановлювали рекорд з поцілунків, робили свої фотографії і отримували спеціальні призи або знижки.

Реклама

Прикраси. До Дня закоханих розбирали прикраси і білизна. Фото: М. Знак

На ярмарку були представлені креативні ідеї українських брендів – хендмейд-взуття з еластичною підошвою, яка не стирається (Te-Shoes), сумки з відпрацьованої шкіри (Remade), повітряні спідниці з сітки (Tu-Tu) і в'язані речі прямо з теплих рук бабусь ( "Бабуся зв'язала"). "Бабусь ми знаходимо прямо на вулицях і пропонуємо їм роботу. Тепер вони отримують гарантовану оплату за виконані замовлення, і вже не хвилюються з приводу пенсії, якої не вистачає на життя", – розповів Павло з "Бабуся зв'язала".

Реклама

Бренди на маркет відбирають ретельно: цим особисто займається організатор проекту Анна Луковкіна. За її словами, родзинка маркету – в тому, що є живе спілкування з виробниками і можливість відразу висловити свої побажання. Через це якість продукції постійно зростає. Також створені максимально зручні умови для шопінгу: багато примірочних і дзеркал, м'які крісла для відпочинку і лаунж-зони. "З 500 заявок на участь було вибрано близько 200. Я завжди беру до уваги відгуки публіки про бренд і намагаюся сама перевіряти якість речей. Щоразу ми представляємо нові марки і залишаємо бренди, що вже полюбилися всім. Публіка стрімко долучається до українського. Також нам пишуть з інших країн – з пропозиціями виходити на міжнародний ринок", – поділилася Луковкіна. Є у виробників і труднощі: брак сировини і тканин, через що доводиться замовляти матеріали за кордоном, що, звичайно, позначається на кінцевій ціні товару.

Креатив. Підошви, що не стираються, і речі з теплом від бабусиних рук. Фото: М. Знак