Як в Києві змусити комунальників увімкнути гарячу воду

17 лютого 2016, 08:07
Жителі одного з будинків скаржаться, що вода в крані – ледь тепла

Замість гарячої - ледь тепла

У столичному будинку по вул. Каунаській, 4/2, вже другий тиждень з крана тече ледь тепла вода замість гарячої, скаржаться місцеві жителі. "Ми зверталися в ЖЕК і в диспетчерську. Реакції чиновників – нуль", – розповіла "Сегодня" Катерина Островська.

"Про локальну проблеми в Дніпровському районі по вулиці Каунаській, 4/2, в нашому департаменті невідомо. Можливо, щось сталося в самому будинку, і жителі через це отримують неякісні компослуги. У цій ситуації потрібно детально розбиратися. Якщо мешканці не отримують чіткої відповіді від комунальних служб району або їх відповіді людей не задовольняють, вони можуть звертатися в колцентра КМДА за телефоном 15-51 або 15-57. Фахівці ставлять їх заявку на контроль, і тоді питання буде поставлено перед відповідальними службами району", – говорить Дмитро Новицький, директор департаменту РКІ.

Реклама

Він уточнив, що в залежності від складності ситуації, необхідно складати акт про причини поставки неякісної послуги. І за результатами цього акту, можливо, людям буде проведено перерахунок за неякісну послугу.

Крім того, скарга, залишена за вказаними телефонами, без відповіді не залишиться і обов'язково потрапить в Департамент РКІ (вул. Велика Житомирська, 15-а). Також кияни можуть звернутися безпосередньо в департамент із заявою або записатися на особистий прийом.