Як змусити маршрутки в Києві ходити за графіком

17 лютого 2016, 08:42
Кияни скаржаться, що "буси" ходять, як хочуть

Київські маршрутки не завжди ходять за графіком / Фото: Олександр Яремчук

Жителі столиці скаржаться на маршрутку №464: кажуть, що ходить вона погано, в салоні брудно, графік руху відсутній – можна прочекати на зупинці хвилин 30-40 і не дочекатися.

Однак, на перевізника можна вплинути. "Всі столичні маршрутки повинні строго дотримуватися графіка руху – це одна з умов для отримання права на користування маршруту, яке проводиться на конкурсі. За маршрутці №464 (проїзд в ній коштує п'ять гривень, курсує від станції метро "Героїв Дніпра" до станції метро "Лук'янівська") будемо розбиратися з перевізником. Скоріше за все, власник цього маршруту не дотримується графік руху і не вивішує його через те, що маршрут поки не виставлений на міський конкурс, а відповідно, юридично він за перевізником не закріплений. Але ми в будь-якому випадку відреагуємо на інформацію ваших читачів і з'ясуємо, чому водії не дотримуються графіка руху маршрутів і чому в салонах автобусів брудно. Так бути не повинно!", – каже Сергій Савтирь, начальник комунальної служби перевезень КМДА.

Реклама

З подібними скаргами на маршрутників кияни також можуть скаржитися по телефону 15-51 в колл-центр КМДА або повідомляти в наш диспетчерський центр по телефону (044) 489-31-60.