Які дороги відремонтують у Києві цього року

12 квітня 2014, 09:30
Основний фронт робіт у шляховиків – це центр

Ями. Цього року на ямковий ремонт в / Фото: Юрій Кузнєцов

/ Фото: Юрій Кузнєцов

Реклама

Київ живе в режимі жорсткої економії, і всі капітальні вкладення або урізані, або заморожені. На утримання і ремонт київських доріг в бюджеті передбачено 656 100 000 грн, проте в "Київавтодорі" сумніваються, що отримають у повному обсязі навіть це фінансування. Тому відремонтують лише 15 км головних доріг у центрі (торік оновили 25 км – Авт.). "Сегодня" з'ясувала, які саме вулиці оновлять цього року.

ПРІОРИТЕТ – МАЙДАНУ. Всі свої сили "Київавтодор" кинув на ямковий ремонт і відновлення плитки на центральних вулицях міста. "Зараз гарна погода, і дорожні бригади ліквідовують ями на столичних автошляхах. З початку року ми ліквідували ямковість на 24 тис. кв. м доріг, за планом – ще майже 100 тис. кв. м. На ямковий ремонт цього року витратять 27 млн грн", – розповів "Сегодня" гендиректор корпорації Петро Береговий.

За його словами, основний фронт робіт у шляховиків – це центр. На Майдані і Хрещатику треба покласти близько 4 тис. кв. м плитки, а це – 1,5-2 млн грн. Ще стільки ж грошей потрібно на ремонт тротуарів та укладання плитки на Інститутській, Грушевського, в Кріпосному провулку, на Мазепи, Липській, Ольгинській, Городецького та Банковій. Роботи ведуться щосили: "Де є можливість, кладемо плитку. Хочемо встигнути до Дня Києва – але встигнути зможемо тільки якщо приберуть барикади", – говорить Береговий. На це надії мало: коменданти Майдану і столичні чиновники поки не мають наміру розбирати барикади остаточно.

КОМУ ПОЩАСТИТЬ. Враховуючи, що грошей виділяється критично мало, шляховики підійшли до питання з ремонту вулиць вибірково. У "Київавтодорі" цього року обіцяють відремонтувати вулиці Амурську, Бориспільську, Бальзака, Віскозну, Празьку, Народну, Тулузи, провулок Куренівський, під'їзд до шпиталю "Лісова поляна" і площу Перемоги. Також автодорівці продовжать капремонт Прозорівського колектору дощової каналізації в районі перетину бул. Л. Українки та вул. Мечникова, капремонт Окружної дороги і автопроїзду мосту Метро через Русанівську протоку.

Планують також продовжити реконструкцію проспекту Перемоги – на це в бюджеті знайшли 86 млн грн. Але якщо за минулий рік автодор відремонтував близько 25 км вулиць, то на цей плани майже вдвічі менше – лише 15 км. Витратять на це 135 300 000 грн. Грошима, що залишилися, розрахуються за вже виконані роботи: "Перед підрядниками є борги ще по минулому року", – розповів заступник головного інженера автодору Юрій Дорошенко. За словами шляховиків, виділена з бюджету сума – крапля в морі: "На всі роботи з утримання вулично-дорожньої мережі міста передбачено 656 100 000 грн. Це – лише 10 % від суми, запит на яку зробив автодор", – скаржиться Петро Береговий.

ГОРОДЯНИ. "У нас із дорогами завжди все не слава Богу. Вулицю Курчатова, де я живу, взагалі не пам'ятаю, коли останній раз ремонтували. Тут ні пройти, ні проїхати неможливо. Тільки й робимо, що чекаємо манни небесної", – каже киянин Євген. "Дорога до вулиці Донця вже котрий рік складається з ям замість асфальту. Я так розумію, до нас ніколи не дійде. Виходить, допоможи собі сам. Скинемося та й поремонтуємо дорогу", – каже Андрій.



Контролю за ремонтом немає

Реклама

Торік міськвлада спільно з "Київавтодором" запустила сайт "Контроль ремонту доріг". Дані по ремонту надходили на сайт щодня, по мірі виконання робіт. Крім щоденних планів, відображалися і глобальні плани шляховиків. Але, на жаль, пропрацював сайт лише кілька місяців. У "Київавтодорі" говорять, що можливості вести роботу інтерактивної карти немає: "Це додаткові витрати, а у нас немає цих грошей. Замість сайту ми будемо публікувати план-графік робіт на сайті корпорації", – розповів головний інженер "Київавтодору" Василь Мельниченко. Так що в режимі онлайн відстежити завершення або початок ремонту кияни не зможуть. І якщо роботи розпочнуть, наприклад, на день раніше, городянам доведеться постояти в заторах, або похапцем шукати об'їзні шляхи.