Киянам повернули 30 млн за неякісні житлово-комунальні послуги

28 грудня 2020, 13:43
На основі скарг і зауважень, що стосуються якості ЖКГ, містянам повернули 30 млн грн

У Києві житлово-комунальна інспекція здійснила за рік майже 2 тисячі перевірок. Киянам повернули близько 30 млн гривень.

Про це мер Києва Віталій Кличко заявив під час онлайн-брифінгу.

Реклама

Серед найчастіших порушень, які виявляють інспектори, – неналежне утримання будинків і прибудинкових територій. А також – неякісне надання послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання.

"Нагадаю, житлово-комунальна інспекція працює в Києві вже 5 років. І місто робить все, щоб її робота була ефективною, а кияни – отримували якісний сервіс, – зазначив мер. – Протягом цього року інспекція здійснила близько 2 тисяч перевірок. За їх результатами комунальні служби усували недоліки в своїй роботі або робили перерахунок киянам за неякісні чи ненадані послуги. Сума, яку фактично повернули людям, склала майже 30 мільйонів гривень", – повідомив Кличко.

Варто відзначити, що ініціювати таку перевірку роботи комунальних служб кияни можуть, звернувшись до Центральної диспетчерської служби з питань житлово-комунального господарства – за номером 1557. А також можна написати на сторінку служби в Facebook.

Реклама

Раніше ми писали, що в Раді запропонували завершити реформу ЖКГ до кінця 2020 року.

Нагадаємо, на початку червня в парламенті був зареєстрований законопроєкт, що пропонує провести загальну реструктуризацію боргів за ЖКП.