Київські мотоциклісти зізналися, які правила найчастіше порушують

11 липня 2014, 18:20
Більшість любителів двоколісного мототранспорту зізналися в поїздках між рядами

Деякі мотоциклісти зізналися, що їздять / Фото: Сергій Ніколаєв

У столиці працівники Державтоінспекції під час опитування намагалися з'ясувати , які порушення ПДР частіше зустрічаються серед водіїв мототехніки. Як розповіли в прес -службі УДАІ Києва , водіям пропонувалося відповісти на питання , яке правопорушення вони найчастіше допускають (якщо респондент – водій мотоцикла ) або яке правопорушення найбільш поширене серед водіїв мототехніки ( якщо респондент – автомобіліст ) .

Більшість любителів двоколісного мототранспорту зізналися в поїздках між рядами. Однак багато мотоциклісти не вважають цей маневр порушенням . Водночас пункт 11.10 ПДР говорить: " На дорогах , проїзна частина яких поділена на смуги руху лініями дорожньої розмітки , забороняється рухатися , займаючи одночасно дві смуги. Наїжджати на переривчасті лінії розмітки дозволяється лише під час перестроювання ".

Далі відповіді мотоциклістів і автомобілістів розходяться. Деякі з мото – респондентів відповіли , що ніколи не порушують ПДР , хтось зізнався в перевищенні швидкісного режиму , деякі дозволяють собі виїзд на смугу зустрічного руху та проїжджають на червоний сигнал світлофора.

Автомобілісти на друге місце за поширеністю поставили перевищення швидкісного режиму водіями мотоциклів і помічали виїзд на смугу зустрічного руху , проїзд на червоний сигнал світлофора.

У столиці за перше півріччя 2014 зареєстровано 184 ДТП за участю мототранспорту (мотоцикли, мопеди , моторолери ) . У 80 випадках – 16 людей загинули і 74 отримали травми. Зокрема , зафіксовано 79 дорожньо -транспортних пригод з вини водіїв двоколісного транспорту.

Державтоінспекція Києва в черговий раз нагадує , що водії і пасажири мототехніки є найбільш уразливими учасниками дорожнього руху. На відміну від автомобілістів , мотоциклісти можуть отримати серйозні травми навіть при невеликому ДТП. Досить падіння на швидкості 10-20 км/ год, щоб постраждати : зламати руку або ногу , а в разі відсутності захисного мотошолома – отримати черепно -мозкову травму. Тому мотоциклістам і скутеристам необхідно особливо уважно ставитися до Правил дорожнього руху і не допускати порушень. Автомобілістам , в свою чергу , слід більш лояльно ставитися до двоколісних учасників дорожнього руху і також дотримуватися правил .