Київських комунальників навчать бути ввічливими

2 жовтня 2015, 07:13
Працівники жеків обговорять поняття клієнтоорієнтованості

Культура. Сантехніки і двірники стануть більш ввічливими / Фото: Григорій Салай

Працівників столичних жеків навчатимуть ввічливості на спеціальних курсах: мерія запустила проект під назвою "Доброзичливий жек". У ньому візьмуть участь близько сотні начальників столичних ЖЕКів.

"Учасники обговорять поняття клієнтоорієнтованості та її значущості в роботі з городянами, а також отримають нові навички роботи з різними типами звернень клієнтів. Друга частина буде присвячена розвитку менеджерських навичок: постановці завдань, наданню зворотного зв'язку, проведення нарад", – повідомляє прес-служба КМДА.

Реклама

Кияни сприйняли таку новину по-різному. "Деяких жеківських працівників потрібно не ввічливості вчити, а розмовляти без матюків! Одного разу до нас прийшов сантехнік, так дитину довелося вивести гуляти, поки він кран лагодив на кухні", – каже Людмила Гордійчук з Оболоні.