"Київводоканал" пояснив плутанину з платіжками за воду

16 червня 2016, 14:58
Також повідомляють, що їх телефон перевантажений

У «Київводоканал» звертається величезна кількість людей / Фото: Олександр Яремчук

У "Київводоканалі" кажуть, що зараз до них звертається величезна кількість людей з питаннями про нарахування за холодну воду, які прийшли в квитанціях. На підприємстві пояснюють, звідки взялися цифри, що робити, і куди скаржитися в разі проблем.

Нагадаємо, багато киян отримали вже заповнені платіжки, і частина з них не розуміє, як проводилося нарахування. Також люди скаржаться, що в контакт-центр "Київводоканалу" 202-02-02 зараз просто неможливо додзвонитися.

Реклама

У "Київводоканалі" звертають увагу, що подібна ситуація склалася через "перехідний період". Зараз йде упорядкування бази абонентів, виявлення системних боржників, і створення чіткого алгоритму оплати за спожиті послуги без квитанцій "самозаполнения".

"Якщо ви сумлінно і регулярно оплачували за показниками свого опломбованого і повіреного лічильника і отримали квитанцію з внесеними показниками, які не відповідають фактичним споживанням – при оплаті послуги вказуйте суму, яка дорівнює обсягу спожитої холодної води, згідно з показаннями лічильника. А в період після 20 числа поточного місяця по 1 число наступного надайте показники лічильника за тел. (044) 202-02-02 або на сайті за посиланням. Тоді в наступному місяці ви отримаєте квитанцію з відкоригованими даними, а перерахунок буде проведений після виходу контролера для звірки показань, – повідомляють в "Київводоканалі".

Якщо людина практично не користувалася гарячою водою, використовує бойлер для підігріву холодної води, але отримав квитанцію з внесеними показниками за водовідведення гарячої води – потрібно платити тільки за холодну воду з водовідведенням, і надати інформацію "Київводоканалу" і "Київенерго" про відмову від послуги гарячого водопостачання.

Реклама

Для тих, хто отримує квитанцію від "Київводоканалу" і намагається дати показання лічильника через сайт компанії, але не може внести скоректовані дані, роз'яснюють: послуга буде доступна після 20 червня.

У разі відсутності лічильника загальний обсяг спожитої води порівну розподіляється між споживачами, які не мають приладів обліку. "У будинках з недобросовісними платниками виникає ситуація, коли фактично ви, не маючи лічильника, платите за сусіда", – кажуть в "Київводоканалі".

КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ. Щоб отримати додаткову консультацію, надати потрібні документи, залишити заяву, укласти договір і з інших питань радять звертатися до найближчого Центру комунального сервісу (адреси на сайті) або в центри укладення договорів "Київводоканалу". Заявку на проведення перерахунку можна залишити на сайті "Київводоканалу" в розділі "Звернутися з питанням/обслуговування жителів/розрахунки".

Реклама

На підприємстві запевняють, що в будь-якому випадку всі сплачені кошти залишаться на особистому рахунку і будуть обов'язково враховані при коригуванні показників згідно з фактичним споживанням.

Проблеми з телефонною лінією в "Київводоканалі" пояснюють великою кількістю звернень. Кажуть, що працюють над усуненням цієї проблеми: найближчим часом збільшать кількість операторів і ліній для з'єднання.