Три тижні замість обіцяних трьох днів. Стільки довелося чекати подружжю з Києва на свої речі. Сім'я переїхала з Дніпра в столиці. А одяг і побутову техніку відправили компанією, яка доставляє вантажі. Частина посилок в дорозі зникла.
Ольга Сорока розпаковує довгоочікувані коробки. Думала, що вантаж загубився назавжди.
Доставку Ольга з чоловіком чекали ще на початку жовтня. Речі повинні були привезти додому. Замість цього компанія – перевізник прислала коротке повідомлення: "Ваше замовлення вже в Києві".
"Всі телефони, вказані на сайті служби доставки, або не відповідають, або вимкнені і тільки раз в тиждень мені вдалося поговорити з представником, який сказав, що вантаж знаходиться на транзитному відділенні. Мовляв, вам його ніхто не видасть, відділення не обслуговує клієнтів", – розповіла мешканка Києва Ольга Сорока.
На подібні випадки в соцмережах скаржаться багато клієнтів. Чому компанія не виконує зобов'язання, ми вирішили запитати в одному з її відділень.
"Перевантажені транзитний склад, потік йде Запоріжжя, Львів, всі напрямки та сходяться в Київ", – говорить один зі співробітників.
Ми намагалися з'ясувати причини раптового перевантаження у адміністрації головного складу. Але охорона не пускає, кажуть – режимний об'єкт.
Правда, чоловікові Ольги вдалося потрапити всередину і самостійно відшукати власні коробки. Півгодини ніхто й не помічав, що в приміщенні – стороння людина. Потім чоловік замовив за свій рахунок авто і перевіз речі.
"Мінімум персоналу і авто і максимум замовлень. В результаті в роботі – повний хаос", – припускає заступник директора Союзу споживачів України Михайло Шарков. Ольга має право на компенсацію.
"Один відсоток від суми договору щодня, плюс компенсація, якщо майно постраждало. Можна подавати в суд і йти на моральну шкоду", – пояснює Михайло Шарков.
Судитися Ольга Сорока не планує. Але послугами компанії користуватися більше не буде.