На Центральному автовокзалі Києва ввели вхід тільки по QR-коду

5 жовтня 2021, 16:34
QR-код надрукований на квитках пасажирів, щоб потрапити на посадку, його потрібно сканувати

Нововведення запровадили для безпеки пасажирів / Фото: Колаж: Сьогодні

У жовтні вхід на платформи Центрального автовокзалу Києва тільки по QR-коду, надрукованому на квитках пасажирів. Якщо квиток придбаний в іншому місці, то його потрібно обміняти в касі або в адміністратора.

Про це повідомили в транспортній системі "Укрпас".

Реклама

"Закриті платформи – це передовсім про безпеку пасажирів. Тепер нелегальні перевізники і шахраї не зможуть потрапити на платформи Центрального автовокзалу Києва. Принцип роботи як в аеропорту – скануєш QR-код і потрапляєш на посадку", – зазначив директор компанії "Укрпас" Максим Скляренко.

Читайте також:

QR-код зазначений на квитку пасажира, якщо квиток був придбаний у касах Центрального автовокзалу Києва або на офіційному сайті автовокзалу ukrpas.com.ua.

Реклама

"Якщо придбали квиток в іншому місці – вам потрібного його обміняти на QR-код у касах Центрального автовокзалу Києва або в адміністратора, який перебуває біля турнікетів", – розповіли в транспортній системі.

Після ремонту

Раніше ми писали, що Центральний автовокзал 22 липня в Києві відкрився після реконструкції.

На всі три поверхи вокзалу можна піднятися (і спуститися з них) на ескалаторах. Працюють каси, є просторі зали очікування.

Реклама

На вокзалі також функціонує готель, розміщений на третьому поверсі. Після реконструкції на стінах і колонах залишилися знамениті мозаїки, які прикрашали будівлю ще з радянських часів.

Читайте також:

  • "Укрзалізниця" назвала "історичною" заміну ескалатора на Центральному вокзалі. Висота нового підйомника становитиме 6,5 м, він буде встановлений на місці наявного, зможе обслуговувати 7300 відвідувачів вокзалу за годину і працюватиме 20 годин поспіль.
  • У Львові на залізничному вокзалі знайшли більше пів кіло ртуті. Рятувальники зібрали 610 г розлитої ртуті, речовину передали представнику Залізничної районної державної адміністрації.