Чергова НП на Шулявському мосту в Києві: коли відремонтують небезпечний шляхопровід

12 лютого 2018, 06:43
Очевидці стверджують, що з ями глибиною 25 см навіть стирчала арматура

Шляхопровід. Шулявський міст чекає початку реконструкції вже рік / Фото: Григорій Салай

На Шулявському шляхопроводі, де рік тому обвалилася частина тротуарної консолі, сталася чергова НП. У минулу п'ятницю через вибоїни, які утворилася на проїжджій частині мосту (в бік Петрівки), пошкодили колеса відразу десять автомобілів — погнули колісні диски і порвали гуму. Рух на шляхопроводі було частково паралізовано.

З ями стирчала арматура

Очевидці стверджують, що з ями глибиною 25 см навіть стирчала арматура. Деякі постраждалі автомобілісти були змушені міняти колеса своїх машин прямо на шляхопроводі.

Реклама

"Їхав близько 21:00 в бік Дорогожичів. Уздовж моста стояло близько семи машин. З відкритими багажниками, домкратами", – написав очевидець НП Дмитро Караванов.

Яма була глибиною 25 см. Фото: А. Пріймас

Реклама

Як пояснили в КМДА, конструкція шляхопроводу не постраждала, а яма на мосту утворилася через зношений асфальт і рух вантажівок.

"Одна з проблем – це рух великогабаритного транспорту по мостах. Вантажівки, як правило, перевантажені, через що розбивається асфальтове покриття. Особливо це стосується старих шляхопроводів, які не ремонтувалися багато років", – пояснюють в КМДА.

У ніч на суботу прибули комунальники, небезпечну яму залатали, проте, за словами водіїв, їздити по мосту безпечніше не стало. "Так там і без цієї ями кожен раз підлітаєш на стиках. Кожен стик – наче "лежачий поліцейський", – стверджує киянин Єгор Олександрович. "Увечері їхав, зловив дві ями, але, слава богу, обійшлося!"- пише водій Геннадій Мироненко. "Там на мосту латки вже в кілька шарів. Сподіваюся, цей міст таки переживає останню свою зиму", – додає Дмитро Караванов.

Коли відремонтують Шулявський міст

Епопея з реконструкцією Шулявського моста почалася в кінці лютого минулого року, після того, як від шляхопроводу відвалився величезний шматок бетону.

Реклама

Було запропоновано сім варіантів нової розв'язки, з яких обрали два можливих: дворівневу розв'язку з чотирма смугами на просп. Перемоги і трьома смугами по вулицях Довженка і Гетьмана в обидві боки і розв'язку  "конюшина" з демонтажем частини цеху заводу "Більшовик".

Пізніше до схвалених варіантів додався ще один: трирівнева розв'язка з розворотним кільцем на місці Шулявського шляхопроводу. Реалізацію цього проекту підтримали понад 10 тис. городян, проголосувавши за петицію на сайті Київради. Як стверджують в мерії, чекати реконструкції Шулявського шляхопроводу залишилося недовго – почати роботи планують в цьому році.

"Ми вважаємо, що найближчого місяця буде прийнятий остаточний проект реконструкції, і тоді стануть відомі точні терміни будівництва", – розповіли "Сегодня" в КМДА.

Чекаємо на ремонт мостів і шляхопроводів

Почнуть в цьому році ремонтувати і інші проблемні мости міста: шляхопроводи на вул. Алма-Атинській, на перетині Проcпект Комарова і бульвару Гавела, міст Метро і міст через Русанівську протоку. Розробляється проект капремонту Повітрофлотського шляхопроводу, який був побудований в 60-х роках, і за багато років прийшов в аварійний стан. Цей шляхопровід настільки "втомився", що на минулому тижні від нього відлетіли шматки бетону і впали на дорогу.

Як поспішили запевнити в КМДА, обвалення конструкцій моста не було, а що впали шматки бетону опинилися на проїжджій частині з вини комунальників, які проводили на об'єкті плановий нічний ремонт. "Фахівці" Київавтодормосту "сколювали бетон на елементах шляхопроводу і неякісно прибрали залишки старих матеріалів", – пояснили в мерії. Пізніше місце падіння огородили відбійниками. Ремонт Повітрофлотського шляхопроводу планують почати ближче до літа цього року.