Передавати показання лічильників і платити за опалення і гарячу воду через інтернет стало простіше

29 грудня 2017, 12:40
Веб-сервіс для передачі показань і оплати стає все популярнішим серед клієнтів "Київенерго"

/ Фото: Григорій Салай

Особистий кабінет "Київенерго" для передачі показань і розрахунків за опалення та гарячу воду став зручнішим для клієнтів. Зокрема, в ньому спрощена реєстрація нових клієнтів. Щоб зареєструватися, тепер не потрібно вносити дані з останньої оплаченої квитанції, як це було донедавна. Досить вписати номер особового рахунку та ввести пароль для входу. Така новація особливо актуальна для клієнтів, які заселяються до новобудов або переходять на прямі договори з "Київенерго". Вони можуть користуватися Особистим кабінетом, не чекаючи першої оплати.

Варто зазначити, що веб-сервіс для передачі показань і оплати за опалення та гаряче водопостачання стає все популярнішим серед клієнтів "Київенерго". Він працює з червня 2016 року і за півтора року в ньому зареєструвалося близько 350 тис. клієнтів. Тут зручно вносити показання лічильників гарячої води і опалення (для коректних нарахувань це необхідно робити протягом останнього тижня кожного місяця), оплачувати спожиті послуги, контролювати нарахування. Історія платежів, нарахувань і показань лічильників у клієнта завжди під рукою.

Реклама

Активно розвиваючи веб-сервіси для клієнтів, "Київенерго" прагне надати максимально зручні рішення оплати послуг і контролю нарахувань. Ставку на веб-сервіси як один із пріоритетних напрямків розвитку клієнтоорієнтованості компанія зробила кілька років тому.

Щорічно кількість клієнтів, які вважають за краще онлайн-розрахунки за опалення і гарячу воду, зростає. У листопаді 2017 рокувід побутових клієнтів "Київенерго" через платіжні онлайн-сервіси прийшли 45% платежів за опалення і гарячу воду і 55% – за електроенергію. На початку 2017 року ці показники становили 27% і 43% відповідно.

"Клієнти користуються різними системами інтернет-платежів – банківські сайти, платіжні онлайн-системи, мобільні додатки тощо. Зі свого боку, ми вдосконалюємо власні сервіси і створюємо нові. З їх допомогою клієнт може максимально комфортно, швидко і без додаткових комісій оплатити спожиті послуг і отримати всю інформацію про нарахування", – зазначив директор СВП "Київська енергопостачальна компанія "ПАТ "Київенерго" Андрій Таляр.