Наслідки НП в метро Києва: транспортний колапс, переляк киян і проблеми в роботі підземки

12 вересня 2017, 22:52
Паралізованою виявилася робота станцій "Поштова площа", "Контрактова площа", "Тараса Шевченка" і "Петрівка"

"Контрактова". Чергувало багато карет швидкої допомоги

Сьогодні темою, яка найбільше обговорювалася серед киян, став колапс у метро, який стався в понеділок увечері в годину пік. На "синій" гілці на кілька годин закрилися чотири станції. Люди юрмилися на перонах, штурмували наземний транспорт і скаржилися.

ДИМ у тунелі. Повністю паралізованою виявилася робота станцій "Поштова площа", "Контрактова площа", "Тараса Шевченка" і "Петрівка". З проблемами пасажири зіткнулися і на інших станціях. Близько сьомої години вечора кияни стали масово скаржитися на затримку в русі поїздів.

Реклама

Як розповіли в ДСНС Києва, о 18:51 надійшло повідомлення від пасажирів про задимлення у вагоні поїзда, який рухався між ст. "Контрактова площа" і "Тараса Шевченка". "Перші підрозділи були на місці вже о 19:04. В поїзді ознак пожежі не виявили. І о 19:16, після зняття напруги з контактної рейки, рятувальників допустили в тунель для проведення розвідки.

"Майдан". На платформі "застрягли" десятки пасажирів. Фото: М. Князьська-Ханова

Реклама

О 19:40 встановили, що в тунелі, на відстані 300 метрів від "Контрактової площі", сталося коротке замикання без послідуючого горіння в генераторі автоматичної локомотивної сигналізації ", – повідомили в ДСНС Києва. На закриті станції пасажирів пустили тільки о 21:50, але рух спочатку було організовано в човниковому режимі – склади курсували по одній колії. Лише після 23:00 поїзди стали їздити, як зазвичай.

У метро мають намір створити спецкомісію для з'ясування причин події.

Відбулися переляком. Обійшлося без жертв і постраждалих, але багато пасажирів були налякані. Знайшлися в соцмережах і очевидці НП в тунелі.

Реклама

"Час пік, повний вагон, їдемо. Раптом наш поїзд зупиняється між" Контрактовою "і" Тараса Шевченка ". Стоїмо хвилину, іншу, п'яту. Світло гасне, залишаючи пасажирів у напівтемряві ... Тут у вагон залітає машиніст і просить подати вогнегасник. Жінки вже не приховують істерики, люди починають дзвонити близьким. Потім машиніст просить потримати двері і гасить щось прямо під нами. Іде. Повертається знову і знову гасить. Каже, що нічого страшного, пожежі немає, просто якийсь дим. Дим, до речі, вже наповнив наш задушливий вагон, і стає важко дихати. Зрештою машиніст загасив (дай йому Бог здоров'я) цей "якийсь дим", і ми поїхали ", – написала на своїй сторінці в Facebook Карина Куцюбура.

Біля станцій. Безліч людей чекали наземний транспорт

Хвилювалися і люди на поверхні. "Коли бачиш біля метро багато пожежних машин і швидких з мигалками, стає страшно", – зізнається киянка Наталя Зубко. Інші обурювалися, що в наземний транспорт неможливо було влізти, а таксисти підняли ціни в 2-3 рази. Вказують мешканці й на недоліки в роботі підземки. "Замініть гучномовці на станціях. Люди панікували, а чергових абсолютно не було чути!", – обурювалися кияни.

ПОЖЕЖА І "ТЕРАКТИ". В історії метро вже були масштабні НП. У березні 2012 року сталася сильна пожежа на станції "Осокорки" через коротке замикання в люстрі: повністю обвуглилися стеля, стіни, підлога, лавочки. Робота Сирецько-Печерської лінії тоді була паралізована на декілька годин, але на наступний ранок станцію вже відкрили.

Ще одна НП сталася в 2007 році. У п'ятницю, 13 липня, в тунелі між "Осокорками" і "Харківською" виявили величезну тріщину, яка з'явилася через будівництво нагорі. А 18 лютого 2014 року, під час найкривавіших подій Євромайдану, метрополітен був закритий повністю нібито "в зв'язку з погрозами терактів". 20 лютого більшість станцій (крім центральних) відновили роботу, а в звичайному режимі підземка стала працювати лише з 24 числа..