Рекламному ринку Києва загрожує латиноамериканський сценарій – експерт

11 серпня 2016, 18:44

Зовнішню рекламу можуть чекати зміни. Фото: соцмережі

Ринок зовнішньої реклами в Києві незабаром може очікувати серйозні зміни, – стверджує політолог Євген Магда в своєму блозі на "Укрінформі".

За його інформацією, профільний департамент КМДА готується запропонувати Київраді нову Концепцію розвитку зовнішньої реклами, яка істотно змінить правила гри. На думку експертів галузі, задумані міською владою зміни можуть стати критичними для ринку, і деякі оператори будуть змушені згорнути діяльність в столиці.

Реклама

"Фактично, зіткнулися два погляди на реформу столичної реклами – еволюційний, який протягом декількох років пропонує Асоціація зовнішньої реклами і радикальний. Столичні керівники говорять про необхідність очищення Києва від реклами. У бізнес-середовищі не виключають версію про банальне переділ ринку", – підкреслив Магда.

Профільний заступник голови КМДА Олексій Резніков в якості ілюстрації своєї позиції перепостив в facebook публікацію британської газети The Guardian про те, що міста Гренобль, Нью-Йорк і Сан Паулу взагалі відмовилися від зовнішньої реклами.

Втім, повна зачистка Києва від реклами, на думку Євгена Магди, малоймовірна через 250 млн. Гривень, які отримує столичний бюджет від зовнішньої реклами щороку. Наприклад, в Сан-Паулу відмова від хаотичної зовнішньої реклами був не кінцевою метою, а лише проміжною зупинкою. Після зачистки міста був проведений прозорий тендер серед світових лідерів реклами.

Реклама

Експерт також відзначає, що якщо реформа зовнішньої реклами буде проведена, то "киянам залишиться сподіватися на латиноамериканський сценарій".