З тими, хто скаржиться в Контактному центрі в Києві говорять по три хвилини

24 вересня 2014, 11:55
Терміни на виконання звернень становлять від 1 до 15 днів

Тривалість розмови з заявником не перевищує 3- / Фото: Анастасія Іскрицька

В "Контактному центрі Києва" розпочався сплеск дзвінків.

"Враховуючи, що напередодні опалювального сезону у комунальних служб столиці зараз гаряча пора, на "гарячій лінії" відчувається сплеск дзвінків – щодня кожен оператор приймає більше 150. При тому, що операторів у нас 49, зі 110 штатних працівників. Якщо ситуація не екстрена, то тривалість розмови з заявником не перевищує 3-х хвилин. Однак, з особливою ретельністю відпрацьовуються аварійні заявки, з постановкою на контроль, повідомленням відповідних служб про виниклу проблему, відміткою про виконання. З метою більш якісного прийому дзвінків і зменшення черги співробітники з інших відділів по мірі необхідності допомагають операторам в прийомі дзвінків", – розповіла директор КБУ "Контактний центр Києва" Лариса Жукова.

За її словами, 70% скарг від городян стосуються питань житлового господарства. Що стосується їх вирішення, то все залежить від складності проблеми, але часто терміни на виконання звернень становлять від 1 до 15 днів. Наприклад, в перебігу дня вирішуються питання оперативного реагування (відсутність холодного водопостачання, застрявання в ліфті, аварійні пориви труб, відкриті люки); 5 днів – ліквідація поривів на мережах, прибирання сміття, освітлення в під'їзді; 15 – демонтаж МАФів, відновлення благоустрою після проведення ремонтних, аварійних робіт.