Сергій Майзель: "Через кредит, який брали ще при Черновецькому, сьогодні в столиці може зупинитися метрополітен"

7 квітня 2017, 18:56
Підприємство працює за рахунок накопичених ресурсів, але в такому режимі підземка може функціонувати не більше місяця

Начальник Департаменту транспортної інфраструктури Київської адміністрації розповів в інтерв'ю каналу "112 Україна" нові подробиці спору між Київрадою та російською компанією з приводу придбання 100 вагонів метро. За словами Сергія Майзеля, якщо ситуація не покращиться найближчим часом, то Київ може зіткнутися із справжнім транспортним колапсом.

Коментуючи ситуацію щодо судової тяганини "Київського метрополітену" з російським підприємством "Укррослізинг", Сергій Майзель заявив: "З тих пір, як Віталій Кличко став мером Києва, міська адміністрація судиться з "Укррослізингом". На даний момент є рішення суду іменем України, виконавча служба виконує його: заарештувала рахунки метрополітену і стягує кошти. Хочемо ми чи ні платити борг компанії з російським корінням, який брала попередня влада, але ми повинні виконувати закони України. Також ми подали касацію на рішення суду, але поки немає навіть приблизних термінів, коли її можуть розглянути".

Реклама

Крім того, начальник Департаменту транспортної інфраструктури Київської адміністрації зазначив, що арешт рахунків київської підземки може мати серйозні наслідки для всього міста.

"Метрополітен — це стратегічне підприємство, яке щодня перевозить півтора мільйона пасажирів. Ми не можемо допустити зупинки метро. Необхідно регулярно проводити технічні огляди, базові регламентні роботи, виплачувати зарплати, платити за електроенергію, купувати деталі для ремонту. У транспортній сфері склалася патова ситуація. Підприємство працює за рахунок накопичених ресурсів. Але в такому режимі підземка може функціонувати не більше місяця, адже вагони не можуть виїхати на лінії без планового огляду, на що теж потрібні кошти, а 6 числа кожного місяця потрібно видавати заробітну плату працівникам. Виходить, що через кредит, який брали ще при Черновецькому, сьогодні в столиці може зупинитися метрополітен. Але позиція у мера Кличка однозначна: не можна допустити зупинки метро, це питання життєдіяльності міста і пересування людей", – зазначив Сергій Майзель.

Нагадаємо, в середині березня виконавча служба заблокувала рахунки метрополітену. Причина — борг 2 мільярди гривень за купівлю вагонів, які на умовах лізингу купили міські депутати в 2009 році. Український суд став на бік російської компанії "Укррослізинг" і постановив виплатити борг. 23 березня Київрада проголосувала за звернення до РНБО, Генпрокуратури і СБУ у зв'язку з ситуацією з боргом столичного метрополітену перед "Укррослізингом".