У Києві хочуть побудувати підземний платний тунель для машин

2 лютого 2016, 19:18
Дорогу пропонують прокласти під ботанічним садом

У Києві хочуть реалізувати декілька дорожніх проектів / Фото: Олександр Яремчук

У мера Києва Віталія Кличка з'явився новий радник з питань транспорту. Ним став екс-гендиректор ПЗЗ Олексій Кривопішин. Новопризначений радник каже, що із задоволенням прийняв пропозицію від Кличка. Але зазначає, що від призначення на посаду радника мера до реалізації проектів – велика відстань.

"Мер попросив мене, щоб я, як експерт з транспорту, допоміг у питанні реалізації проекту, який сьогодні практично не працює на повну потужність – це міська електричка. Плюс нові транспортні розв'язки в місті, які потрібно розвивати – вивчати логістику і реалізовувати цю програму. І інші транспортні питання: завершення будівництва Подільського моста, початок зведення четвертої гілки метро на Троєщину", – говорить Кривопішин.

Реклама

Він підкреслив, що всі ці питання – не вирішення завтрашнього дня, на їх реалізацію знадобляться місяці й роки. Втім, новопризначений радник з транспорту не виключає початку будівництва тунелів у місті.

"Поки ми не замахуємося на проект будівництва автотунелів під Дніпром – ці питання я ще не вивчав. Зараз більш реальний для здійснення – проект будівництва автотунеля під ботсадом імені Гришка. Проектувальники вже розробили передпроектну документацію. Він повинен починатися біля Дарницького моста (в народі міст Кирпи), який я, будучи гендиректором ПЗЗ, будував. Він ще не закінчений на Лівому березі. Тунель пройде під ботсадом з виходом на вулицю Кіквідзе і далі на Московську площу. Якщо цей проект реалізувати, то з'явиться можливість з Московської площі без єдиного світлофора виїхати на Харківське шосе", – розповів "Сегодня" Олексій Кривопішин.

Тим часом, для зведення підземних доріг доведеться залучати приватних інвесторів, зазначив новий радник мера. "Адже на будівництво тунелів в бюджеті грошей немає, а це мільйони гривень. Але в будь-якій столиці світу є альтернатива – як платні, так і безкоштовні дороги. Я думаю, що під проект тунелю можна знайти інвестора і це може бути платна дорога, яка зв'яже два береги Києва", – повідомив Кривопішин.