У Києві відремонтують "втомлені" мости

24 січня 2018, 07:48
2018 року полагодять міст Метро і почнуть реконструкцію аварійного Шулявського шляхопроводу

/ Фото: Григорій Салай

<p><span id="result_box" lang="uk"><span>Шулявський</span> <span>шляхопровід</span><span>.</span> <span>Під</span> <span>мостом</span> <span>знову</span> <span>паркуються</span> <span>відчайдушні</span> <span>автомобілісти</span> <span>і</span> <span>ходя / Фото: Григорій Салай

Реклама

Чергова НП з мостом в столиці знову підняла питання аварійних шляхопроводів.

Нагадаємо, слідом за сумнозвісним Шулявським в понеділок в результаті ДТП обвалилася тимчасова конструкція для ремонту шляхопроводу на перетині проспекту Комарова і бульвару Гавела. В "Київавтодорі" обіцяють відновити аварійний об'єкт і почати цього року ремонт інших "втомлених" мостів.

Обвал будівельних лісів на Комарова стався через вантажівку з напівпричепом, який проїжджав під мостом і не вписався по висоті. "Вантажівка зачепила будліс, якими був обгороджений шляхопровід", – пояснили в "Київавтодорі".

Реклама

Прибула ремонтна бригада відновила лісу. Капремонт цього аварійного шляхопроводу почали ще влітку минулого року. Продовжиться він і 2018-го.

"Також цього року ремонтуватиметься шляхопровід на вул. Алма-Атинській і почнеться ремонт на мостах Метро і через Русанівську протоку", – розповіли нам в "Київавтодорі".

Стосовно аварійного Повітрофлотського шляхопроводу, то дату початку його реконструкції поки не називають.

Зате обіцяють нарешті почати капремонт Шулявського шляхопроводу, де наприкінці лютого минулого року обвалилася частина тротуарної консолі

Реклама

Аварійну конструкцію зміцнили металевими каркасами, а в мерії розглянули цілих сім проектів його реконструкції. В середині травня на містобудівній раді вибрали два варіанти розв'язки: дворівневу з чотирма смугами по просп. Перемоги та з трьома смугами по вулицях Довженка і Гетьмана в обидві сторони і розв'язку-"конюшину" з будівництвом повороту з вул. Довженка на просп. Перемоги і демонтажем частини цеху заводу "Більшовик".

Деякі кияни з таким рішенням не погодилися, підтримавши на сайті петицій Київради пропозицію про реалізацію проекту трирівневої розв'язки. Влада пішла на поводу у цих незгодних: роботи тут планували почати наприкінці 2017-го, але в підсумку відклали їх мінімум до весни. Весь ремонт повинен зайняти півтора-два роки.

"Підготовчі роботи на шляхопроводі почнуться навесні, а капітальні, в кращому випадку, з літа. Зараз всі проекти проходять державну експертизу. Як тільки буде позитивний висновок і визначено остаточний варіант проекту, почнеться розробка проектної документації", – розповів "Сегодня" гендиректор "Інституту комплексного проектування об'єктів будівництва" Іван Войтович.