У Києві полагодять дороги, що не бачили ремонту близько 40 років (інфографіка)

31 травня 2016, 08:19
До кінця року міська влада обіцяє капітально відремонтувати 51 об'єкт і тротуари на них

У Києві полагодять дороги з багаторічними ямами. Фото: yakiev.com

В кінці минулого тижня був закінчений масштабний ремонт бульвару Тараса Шевченка, який тривав два місяці і обійшовся в 72 млн грн. За цей час ремонтники замінили 46 тис. кв. м асфальтобетонного покриття проїжджої частини, яка не міняли з 1980 року. При цьому, за даними "Київавтодору", в столиці налічується десятки доріг, які в останній раз капітально ремонтувалися ще за часів генсека Леоніда Брежнєва (див. інфографіку) – близько 40 років тому, – і за цей час прийшли до повного занепаду.

Реклама

Як пояснюють в корпорації, на цей рік заплановано капремонт 51 об'єкта в різних районах Києва. Серед них – вул. Мельникова, Стрілецька, Саксаганського (від С. Петлюри до площі Перемоги), Саперно-Слобідська, Миропільська, Радунська, Гетьмана, Броварський проспект, проспекти Науки і Григоренка. На цих вулицях покладуть два шари полімерасфальтобетона, який є довговічним і не деформується в спеку, а також реконструюють тротуари. Вартість всіх робіт разом з проектними роботами по ремонтам доріг на наступний рік оцінюють в 350 млн грн.

"Справа в тому, що технології, які застосовувалися в ті роки, вже давно застаріли, та й потік транспорту, в порівнянні з початком 80-х, збільшився в рази. Приміром, вул. Саперно-Слобідська в останній раз ремонтувалася в 1987 році, а Броварський проспект – в 1985 році. Гостро потребує капремонту і вул. Кирилівська (колишня Фрунзе), де ремонт був 38 років тому. Однак перш ніж приступати до ремонту вулиці, потрібно відремонтувати трамвайні рейки, а після замінити асфальт, який за роки деформувався", – кажуть в "Київавтодорі" і додають, що відсутність ремонту може призвести не тільки до незручностей водіїв, а й до аварійних ситуацій.

Днями дорожники завершили ремонт на вул. Черкаській. "На цій вулиці довелося ремонтувати не тільки проїжджу частину і прокладати тротуар уздовж дороги, якого там ніколи не було, але і зміцнювати крутий схил, який міг сповзти на житлові будинки", – розповідають у комунальній корпорації.

Реклама

За словами гендиректора "Київавтодору" Олександра Густелева, не менше проблемним об'єктом є і Південний міст, де зараз ведуться ремонтні роботи. "У 1990 році він був зданий в експлуатацію, і з того часу жодного разу капітально не ремонтувався. Зараз роботи на цьому об'єкті ведуться активно, але, з огляду на трафік, ремонтники змушені вибирати такі ділянки, які будуть найменше заважати руху транспорту", – пояснює Густелев.