У Києві приберуть 30% реклами на вулицях

23 вересня 2014, 15:01
"Київреклама" має намір стандартизувати рекламні носії в столиці

"Київреклама" має намір стандартизувати рекламу в столиці

Комунальне підприємство "Київреклама" має намір демонтувати близько 30% реклами в столиці. Про це заявив директор "Київреклами" Олег Калиниченко.

"Наша глобальне завдання – зменшити кількість реклами приблизно на 30%. Ми вже демонтували 67 бігбордів за останні два місяці. Для порівняння за минулі півроку підприємство демонтувало лише 26 бігбордів", – каже Калиниченко.

Реклама

Крім того, "Київреклама" має намір стандартизувати рекламу в столиці. Приміром, ввести правило не встановлювати рекламні площі більш певних значень на конкретних вулицях і впровадити правило "загальних вивісок" на окремих вулицях. Зокрема, останнє, за словами Калиниченко, "Київреклама" вже почала робити на Андріївському узвозі.

"Це дозволить легалізувати рекламні носії в місті, поповнити бюджет", – говорить начальник управління з питань реклами КМДА, заступник директора департаменту громадських комунікацій КМДА Артем Біденко.

Він також додає, що в КМДА створено спеціальну комісію з питань реклами в місті, яка покликана внести зміни в нормативну базу. Реформу планують провести протягом місяця.