Питання чиновнику: як повернути гроші через зупинку метро

27 січня 2016, 10:11
У разі евакуації пасажирів гроші повинні повернути

Гроші за проїзд можна повернути у разі порушення роботи метро / Фото: Олександр Яремчук

У столиці днями киянка купила жетончик (4 грн) і зайшла на станцію "Лісова". "Але поїзда не було 20 хвилин, і я повернулася додому, не використавши поїздку. Скажіть, чи можна в таких випадках розраховувати на компенсацію?" -Питає Ірина Лимар.

"У нас немає механізму компенсації, тому що поїздка в київському метрополітені не персоналізована. Але є механізм повернення поїздки, тобто купленого жетона. Пасажири, які не змогли скористатися послугою метрополітену, наприклад через проведення евакуації пасажирів зі станцій (помилкове мінування) або ж в інших екстрених випадках, можуть підійти до каси, і їм обов'язково видадуть спецталон на повернення однієї поїздки. З таким талончиком пасажир зможе скористатися метро в інший час, пред'явивши його на пропускному пункті на будь-якій станції метрополітену і пройти через турнікет. Черговий цей спеціальний талон у пасажира забирає", – розповіла Наталія Макогон, глава прес-служби "Київського метрополітену".

Реклама

Тим часом, компенсувати кошти можна не завжди. "Якщо в звичайний день пасажир зайшов у підземку, купив жетон і раптом, за своїми яких-небудь причин, вирішив не їхати на метро, він не може розраховувати на компенсацію, адже метрополітен повністю забезпечив нормальний рух поїздів за графіком у цей день. У міському наземному громадському транспорті механізм компенсації в подібних випадках такий же", – пояснює Наталія Макогон.