ЮНЕСКО вимагає від Києва прибрати зовнішню рекламу біля Лаври та Софії

14 липня 2016, 16:34
Об'єкти вдалося зберегти в списку об'єктів Всесвітньої спадщини

ЮНЕСКО наказав очистити буферні зони від реклами / Фото: Юрій Кузнєцов

ЮНЕСКО вирішило зберегти Софію Київську та Лавру в списку об'єктів Всесвітньої спадщини.

"Ну що, поспішаю всіх небайдужих порадувати прекрасними новинами – ми відстояли Софію і Лавру – вони залишилися у списку об'єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО! Не без бою, звісно. Отже, сесія проходить гаряче. До Києва дійсно було багато питань, на щастя, без діла не сиділи весь цей час і парирувати було чим", – повідомляє в Facebook заступник голови КМДА Олексій Резніков, який був у складі української делегації на сороковий сесії ЮНЕСКО в Стамбулі

Реклама

Також організація зажадала у Києва звільнити буферну зону від зовнішньої реклами. "У резолюцію включено вимогу ЮНЕСКО щодо" зачистки "буферної зони від агресивної зовнішньої реклами, яка там все ще є. Ця вимога, як і інші, будуть виконуватися безапеляційно", – повідомив Резніков.

У КМДА зазначили, що зараз триває обговорення проекту змін до Концепції розміщення зовнішньої реклами. Концепція буде включати, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста, буде приділено увагу безпеки пішоходів – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху.

Тому відстань між сіті-лайти буде не менше, ніж 40 метрів, а між білбордами – 150 метрів. Це тягне за собою скорочення кількості видів конструкцій.

Реклама

Увагу приділять і медіафасади: така реклама не повинна засліплювати людей і працювати вночі – з 22:00 по 7:00. Олексій Резніков також зазначив, що такий вид носіїв, як тролі (рекламна розтяжка) і холдери будуть і зовсім заборонені.