Звідомимкиянином,співзасновникомініціативи"Доступно.UA"ічемпіономУкраїниз плаванняДмитромЩебетюком,якийпересуваєтьсянаінвалідному візку,ставсяскандальнийвипадоквстоличномуметрополітені.
"Меневчорапублічнозгвалтували",-повідомивчоловікнасвоїй сторінцівFacebookірозповівпро випадок,якийставсязнимнацентральнійстанціїпідземки.Історіявразилабагатьохжителів.
"Ви питаєте, як людям з інвалідністю живеться? Прелюдія почалася при вході в метро "Арсенальна". Спочатку одна працівниця станції запитала, чи потрібна мені допомога. Я відповів, що не потрібна, сам впораюся. Тут з-за спини інша працівниця, посміхаючись до вух, перегороджує мені шлях зі словами "А не пущу!". І не пускає ... Тут приходить тітка в помаранчевому жилеті і починає тягнути мене спиною назад з жорстким твердженням: "Відпусти колеса, не чіпай! Я сама все зроблю". Я намагався пояснити, що мені потрібен контроль над ситуацією, хоча б до ескалатора самому доїхати, але їй було все одно. Вона тягнула мене далі. Я ніколи в житті не відчував такої безпорадності. Мою гідність публічно гвалтували на очах натовпу людей, а я не міг ніяк їй протистояти. Тому що "такі правила" .... я не міг нікому дивитися в очі. І це був не сором, а щось гірше. Так я проїхав з нею перший ескалатор ... це повторилося і на другому", – розповів Дмитро.
Випадоквразивчоловікадоглибинидуші."Легшеавтостопомпо селах,ніжкількастанційвметро.Вашіправилаз наданняпослугпасажирамзінвалідністювідбираютьчасівбиваютьбажанняжити",-написавДмитро.Він,до речі,-не тількичемпіонУкраїниз плавання,алеівходитьврезервпаралімпійськоїзбірноїзі стрільбизлука.
"Завтра ми зустрінемося і детально обговоримо ситуацію, що склалася. У нас є інструкція, яка передбачає супровід людей на інвалідних візках – вона дуже важлива в плані безпеки. Ця інструкція прописана, виходячи з багаторічного досвіду, і не тільки нашої країни. Я думаю, що було більше питань до ввічливості спілкування. Ми готові проводити тренінги, лекції, навчання для наших співробітників і готові вислухати пропозиції громадських організацій, благодійних фондів, які займаються цим питанням. Ми розуміємо, що на сьогоднішній день співробітники, які надають таку допомогу, не є якимись суперпрофесіоналами – це звичайні працівники на станціях", – розповіла нам радник глави "Київського метрополітену" Наталка Макогон.
Всі подробиці в спецтемі Метро у Києві
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше