Міські власті ввели опитування для киян на тему зразкового сервісу в житлово-експлуатаційних організаціях. Відповідне опитування можна знайти на сайті Контактного центру міста Києва. Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелєєв.
"Думка киян має стати визначальною у процесі формування принципів роботи обслуговуючих організацій у місті. Сьогодні в столиці триває процес переформатування системи обслуговування житлового фонду: ми створюємо якісно нові підприємства, які працюватимуть для досягнення якісного результату в умовах конкурентного середовища. Тому дуже важливо зараз отримати повноцінну інформацію від споживачів послуг, тобто жителів столиці, про те, яким вони бачать хороший сервіс в ЖКГ", – зазначив Пантелєєв.
У ході опитування кияни можуть залишити свої пропозиції щодо бажаних стандартів роботи ЖЕКів, необхідні заходи для здійснення зручного та швидкого сервісу без черг. Тому заступник голови КМДА закликав громадськість активніше брати участь у ньому. Опитування можна знайти на сайті Контактного центру (https://1551.gov.ua/) у розділі "Інформаційний центр".
Крім того, на головній сторінці офіційного веб-порталу КМДА розміщений банер для прямого переходу на опитування.
Читайте також:
- Як жити в теплі і економити після подорожчання газу
- Що буде з киянами, які не повірять лічильники води
- Киян просять до 1 березня замінити або повірити лічильники
- Як у Києві організувати встановлення лавочки у дворі
- Які пільги можуть мати інваліди другої групи в Києві
- До київських ЖЕКів підішлють "таємних покупців"