Затримка рахунків за світло: чому деякі кияни не отримали платіжок

17 листопада 2015, 11:56

Наталя Мамчур

У "Київенерго" попередили про технічні проблеми

Компанія "Київенерго" попереджає мешканців Дніпровського району про те, що у зв'язку з тимчасовими технічними проблемами не була надрукована частина рахунків за спожиту в жовтні електроенергію.

Реклама

"Компанія приносить вибачення за тимчасові незручності та рекомендує жителям Дніпровського району, яким не надійшли рахунки, оплатити спожиту в жовтні електроенергію за фактичними показаннями електролічильників", – говорять в компанії.

Клієнтам, які заплатили за спожиту в жовтні електроенергію за фактичними показаннями за допомогою одного із зазначених нижче способів, подальші нарахування будуть проводитися з урахуванням сплаченого періоду:

В тренді
Тепер не тільки на "Пріусах": на вулиці Києва виїхав поліцейський велопатруль (фото)
  • можна скористатися веб-сервісом "Особистий кабінет". З його допомогою можна вказати поточні показання лічильника і самостійно сформувати рахунок для оплати. До речі, якщо є бажання сплатити онлайн, а не ходити в банк – це також можна зробити в Особистому кабінеті.
  • можна завантажити на сайті для клієнтів "Київенерго" бланк квитанції на оплату електроенергії (є бланком з абонкнижки), заповнити його і сплатити у відділенні банку або через платіжний термінал.
  • можна записати показання лічильника і звернутися в будь-який з 12 центрів обслуговування клієнтів. Спеціаліст центру обслуговування видасть рахунок, який буде сформований на дату звернення.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти