"БлагоДій": покупці мережі "АТБ" допомогли придбати нове обладнання для Київської обласної дитячої лікарні

6 листопада 2020, 11:07

Актуально

Клієнти супермаркетів "АТБ" в Києві та області допомогли зібрати понад півмільйона гривень

Друга хвиля пандемії коронавірусу, що розпочалася в Україні, змінила багато чого, але не змогла перешкодити благодійним проєктам соціально орієнтованого бізнесу. Як і торік, на початку осені компанія "АТБ", що є багаторічним лідером української галузі ритейлу, провела традиційну акцію зі збирання коштів і закупівлі для дитячих обласних лікарень по всій Україні сучасного медичного обладнання. Про масштаби проєкту "Благодій", ініціатором якого став спеціально створений для системної підтримки найбільш незахищених верств населення Благодійний фонд "АТБ", можна судити вже по тому, що він відбувся одночасно у всіх супермаркетах найбільшої вітчизняної торговельної мережі.

Реклама

У кожному куточку нашої країни на касах дискаунтерів "АТБ" клієнтам пропонували за символічну суму придбати яскравий листочок із простою схемою оригамі, зі складанням якого впорається навіть дитина дошкільного віку. Кількість таких листочків не обмежували. Кожен із більш ніж чотирьох мільйонів клієнтів торговельної мережі протягом місяця міг купити скільки вважав за потрібне або ж скільки дозволяли фінансові можливості. Для тих, хто не знає особливостей цього східного мистецтва, автори розмістили на ньому QR-код із посиланням на докладну інструкцію. Усі зібрані в межах проєкту гроші Всеукраїнський благодійний фонд "АТБ" спрямував на надання цільової підтримки дитячим лікувальним відділенням і закладам країни.

Наприклад, небайдужі клієнти, що купують товари у більш ніж трьох сотнях супермаркетів "АТБ" у нашому Києві й області, допомогли зібрати понад пів мільйона (564 тис. 320 гривень). На ці гроші Благодійний фонд "АТБ" придбав для Київської обласної дитячої лікарні сучасний цитоскоп німецької фірми Karlstorz. Його ціна становить 273 320 грн. Також клініка одержала тонометр Icare Ic 100 (вартістю майже сто тисяч гривень) і ультразвуковий офтальмологічний сканер нового покоління (196 тис. грн.). Уявіть, як багато маленьких пацієнтів одержать шанс на здорове та щасливе життя!

Реклама

Не секрет, що в нашій країні є чимало дітей із серйозними захворюваннями, лікування яких, на жаль, не по кишені ні їхнім батькам, ні країні, що переживає непрості у фінансовому плані часи та бореться із пандемією. Порятунком для малят стає підтримка соціально орієнтованого та патріотичного бізнесу.

В тренді
"Я вам не Черновецький". Кличко вимагає звіт від правоохоронців за результатами обшуків
В тренді
У Києві пасажир розстріляв водія автобуса: що так розлютило чоловіка
Пасажир автобуса і його зброя. Колаж "Сьогодні"
В тренді
Кричала і матюкалась: у Києві мати послала дітей по пиво, а потім влаштувала розбірки (відео)

"Проєкт унікальний тим, що відбувся у всіх магазинах мережі "АТБ" по всій Україні. Ми вдячні нашим покупцям за небайдужість. Разом із вами нам вдалося зібрати значну суму, яку ми інвестували у здоров'я нації", – розповів Сергій Демченко, керівник Всеукраїнського благодійного фонду "АТБ".

Важливо зазначити, що, будучи галузевим лідером, компанія "АТБ" надихає на добрі справи не тільки мільйони своїх постійних клієнтів, але й партнерів по бізнесу, а також інших гравців на ринку ритейлу. Для надання системної допомоги тим, хто її найбільше потребує, компанія в 2017 році створила Всеукраїнський благодійний фонд "АТБ", який акумулює зібрані кошти.

Реклама

Потім компанія додає свій благодійний внесок, після чого ці гроші йдуть на закупівлю медичного обладнання й адресну допомогу найбільш незахищеним верствам населення. Корпорація системно допомагає родинам воїнів, що загинули на Донбасі, багатодітним родинам, які опинилися у складних життєвих ситуаціях, людям, що постраждали від стихійних лих, і багатьом іншим.

Не встиг фінішувати благодійний проєкт "Благодій", як компанія "АТБ" і Всеукраїнський благодійний фонд розпочали реалізацію нової соціальної ініціативи. Акція "Мене це стосується. А тебе?" стартувала в магазинах найбільшої української торговельної мережі. Вона спрямована на збирання коштів для надання допомоги онкохворим дітям. Обличчями проєкту стали українські зірки Ольга Полякова та Михайло Хома (DZIDZIO). На касах супермаркетів "АТБ" покупцям пропонують за символічну ціну (5 і 7 гривень) придбати акційні мінішоколадки та пакетики чаю.

Усі виручені кошти від реалізації таких спецтоварів, а також по 0,5 грн. від вартості позначених спеціальними цінниками акційних товарів від партнерів проєкту будуть спрямовані на лікування онкохворих малят – підопічних фонду "Таблеточки". Щорічно в нашій країні рак діагностують у тисячі дітей. На жаль, за статистикою одужує менше половини з них. Однак є надія, що завдяки зусиллям соціально орієнтованого бізнесу та кожного із нас з вами ці сумні цифри скоро зміняться.

Ольга Полякова скромно прокоментувала свою участь у проєкті "Мене це стосується. А тебе?", сказавши: "Не потрібно бути зіркою, щоб займатися доброчинністю…"

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти