Кличко використовує свою репутацію для просування іміджу Києва – експерт

9 грудня 2016, 15:17

Фесенко прокоментував візит мера Києва до німецького міста Есе

На думку голови Центру прикладних політичних досліджень "Пента", Володимира Фесенка, мер Києва Віталій Кличко активно використовує свою популярність для просування іміджу української столиці.

Реклама

Коментуючи недавній візит мера Києва до німецького міста Есе для участі в партійному з'їзді Християнсько-демократичного союзу, який очолює канцлер Німеччини Ангела Меркель, Володимир Фесенко заявив: "Якщо у нього крім участі в спортивних заходах є і ділові зустрічі, то спортивні заходи то – це як би привід для залучення уваги. Тим більше що Віталій там популярна фігура і зайвий раз нагадати про себе не завадить навіть в такому контексті "Читайте також Кличко: Сьогодні для інвесторів в Києві "час можливостей". Крім того, Володимир Фесенко зазначив, що подібні закордонні поїздки Віталія Кличка можуть проводитися з метою залучити іноземні інвестиції для київських міських проектів. "Це теж спосіб. Може бути. Треба пам'ятати, що Віталій – це не мер-бюрократ, не мер-фанатик, а людина, що побудував свою репутацію. Тому це може бути спосіб залучення уваги до візиту і створення додаткового інформаційного приводу", – додав Володимир Фесенко.

В тренді
Красиві місця: який вигляд мала б Чорнобильська зона, якби не аварія (фото)

Нагадаємо, в липні поточного року Віталій Кличко разом з делегацією німецьких експертів і підприємців на чолі з держсекретарем Міністерства транспорту та цифрової інфраструктури Німеччини Райнером Бомбою оглянули недобудований Подільсько-Воскресенський міст. Після цього в ЗМІ з'явилася інформація про переговори про інвестиції з німецької сторони в будівництво моста на Троєщину.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти