Комунальний скандал в Києві. Через нововведення водоканалу в квитанціях з'являються зайві кубометри. Люди змушені відстоювати черги, щоб розібратися з рахунками.
Ірина Василівна цілий день намагається розібратися, звідки в її платіжках з'явилися зайві кубометри. Каже, така плутанина – через працівників водоканалу. Вони змушують людей переукладати угоду про обслуговування.
"Дуже обурена. При наявності лічильника, мені прийшов від ліхтаря рахунок. Ще й борг 190 гривень, вибачте, невідомо за що. Я взяла вихідний спеціально, щоб оформити по платіжці", – каже Ірина Василівна, киянка.
Василь згадує: два місяці тому їх товариство співвласників уклало угоду з водоканалом. Але кожен раз в платіжках з'являлися вдвічі більше суми.
"Замість платіжних документів, які приходять від водоканалу, нарахування беруться, вибачте, "від ліхтаря". На наш погляд, це платіжна диверсія. Це просто провокація", – сказав Василь Панченко, представник ОСББ Жукова 53-А.
У "Київводоканалі" пояснити, звідки беруться зайві кубометри в платіжках, не можуть. Кажуть, щоб показники в рахунках були правильними, люди повинні щомісяця повідомляти їх по телефону або внести дані через спеціальний сайт. А якщо виникають розбіжності, радять викликати контролера.
"Ви подаєте показники до кінця поточного місяця і тоді ви гарантовано в квитанції отримаєте вже ті показники, нарахування на ті показники, які фактично спожили. Якщо ж ми будемо говорити з вами про квитанціях, то в квитанції ви вказуєте вже той період, який, на жаль, вже пройшов", – пояснила Наталія Щербатюк, заступник директора розрахункового департаменту "Київводоканалу".
Втім, кияни обурюються: вони просто не можуть додзвонитися до водоканалу. А сайт – не завантажується. Тому люди годинами змушені стояти в чергах.
Цю та інші новини ви можете подивитися у випуску інформаційної програми "События" на каналі "Україна".