Поїв супу за 600 гривень. Несподіваний рахунок виставили відвідувачу столичного ресторану.
Днями Михайло вирішив повечеряти в ресторані біля свого будинку.
"Замовив цілком легку вечерю – гарбузовий суп і фуагру. Замість гарбузового супу мені запропонували інший суп, який був, на думку офіціанта, набагато смачніший і трохи дорожчий", – розповідає Михайло, киянин.
Запропонований томатний суп з морепродуктів чоловікові сподобався. І коли принесли рахунок, сума в чеку виявилася в п'ять разів більшою, ніж чекав Михайло.
"Вони цей "трохи дорожче суп" просто порахували по інгредієнтах. По 200 грн кожен інгредієнт, в результаті вийшло 593 грн – тобто 600 грн суп, який спочатку був 110 грн", – додав чоловік.
В адміністрації закладу відмовилися пояснювати ситуацію.
"Тут є два шляхи: перший шлях – змиритися і заплатити, очевидно, що і зробив гість, а другий шлях, звичайно ж, влаштувати скандал, вимагати ще раз меню, показати, де в меню ця страва є, чому така ціна і запропонувати сформувати свою ціну", – сказала Ольга Насонова, ресторанний експерт.
Або зовсім не платити наданий рахунок.
Відмовитися заплатити за страву можна і в тому випадку, якщо вона не сподобалася, втім, лише в тому випадку, коли гість її тільки спробував, а не з'їв.
Колишній офіціант Руслан каже: ресторани наживаються на клієнтах по-різному: замість заявленої свіжої їжі – готують з напівфабрикатів, фреш розбавляють соком з пакета, а дорогий алкоголь – дешевим. Дурять і при підрахунку вартості замовлення.
"Клуб, бар, караоке, де людина, коли підспівує, вона вже просто не розбирається, що їй приносять, особливо, коли її можуть розрахувати на словах – це взагалі просто краса, я любив людей розраховувати на словах", – зізнався Руслан, колишній офіціант.
А в разі, коли офіціант пропонує спробувати іншу страву – не зайвим буде одразу спитати, скільки вона коштує, щоб "трохи дорожче" не перетворилося в рахунок на кругленьку суму.
Цю та інші новини ви можете подивитися у випуску інформаційної програми "События" на каналі "Україна".