Центр комунального сервісу: чим корисний і які послуги можна отримати

18 січня 2022, 15:58
Сервісні центри є в кожному районі столиці, до того ж звернутися до фахівців можна онлайн або телефоном

Киянам надають роз'яснення щодо найактуальніших питань про житлово-комунальні послуги. / Фото: Колаж: Сьогодні

У Києві функціонує Центр комунального сервісу (ЦКС), який створений для обслуговування споживачів з усіх питань надання житлово-комунальних послуг. Сервісні центри є у кожному районі столиці.

Сайт "Сьогодні" розповідає, що це за сервіс та чим він корисний.

Реклама

Для чого створили ЦКС

Основна задача сервісних центрів – надати професійні консультації киянам з питань житлово-комунального господарства. Робити це обіцяють швидко та якісно, з найменшими чергами.

Які послуги можна отримати

Зареєструвавшись на сайті ЦКС, можна оплачувати комунальні послуги через онлайн-сервіси. Також під час звернень до фахівців, киянам допоможуть вирішити найбільш актуальніші питання.

Питання оплати житлово-комунальних послуг:

Реклама
  • відсутність відображення оплати житлово-комунальних послуг, розшук платежу,
  • відсутність знижки з оплати житлово-комунальних послуг,
  • період виникнення та сума заборгованості за житлово-комунальні послуги,
  • консультація щодо шляхів врегулювання питання заборгованості за житлово-комунальні послуги.

Питання щодо порядку нарахування за житлово-комунальні послуги:

  • видача дублікату рахунку на сплату житлово-комунальних послуг,
  • роз’яснення щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги за наявності пільги,
  • роз’яснення щодо процедури нарахувань за наявності квартирних лічильників,
  • роз’яснення щодо проведених перерахунків,
  • проведення звірки розрахунків щодо оплати за спожиті послуги з водопостачання та водовідведення згідно з показаннями квартирних лічильників,
  • інформація щодо чинних тарифів.

Внесення змін до реквізитів особового рахунку та порядку нарахування за послуги:

  • зміна загальної площі квартири,
  • зміна власника особового рахунку,
  • зняття нарахувань з послуги після встановлення квартирного лічильника,
  • зняття нарахувань та проведення перерахунків за необхідності за період тимчасової відсутності одного або кількох мешканців,
  • прийняття лічильника на абонентський облік,
  • зняття нарахувань з послуги після встановлення квартирного лічильника та укладання прямого договору,
  • відкриття особового рахунку,
  • розподіл особового рахунку.

Надання довідок:

Реклама
  • Довідка про відсутність заборгованості
  • Довідка про користування пільгою

Юридичні питання, пов'язані з врегулюванням питання заборгованості за житлово-комунальні послуги:

  • укладання договору про розстрочення заборгованості (досудове вирішення питання сплати заборгованості),
  • укладання договору розстрочки заборгованості за наявності судової справи, яка перебуває на стадії судового розгляду,
  • укладання договору розстрочки заборгованості за наявності судового наказу, рішення суду, постанови про відкриття виконавчого провадження або арешт майна.

Питання, пов'язані з повіркою та взяттям на абонентський облік приладів водопостачання:

  • надання роз'яснень щодо порядку встановлення та прийняття на абонентський облік приладів обліку води,
  • прийняття заяв про первинне встановлення, повірку та заміну квартирних приладів обліку.

Додаткові платні послуги:

  • Повірка, заміна, встановлення лічильників води та тепла
  • Інші сантехнічні послуги

Як отримати послуги:

Для цього потрібно звернутися телефоном (044) 247-40-40, надіслати онлайн-запит або ж прийти особисто до сервісного центру у вашому районі столиці.

Раніше ми писали: