Як незрячим пасажирам орієнтуватися у "Борисполі". Зручності аеропорту

13 листопада 2021, 19:38
Працівники аеропорту тепер готові надати допомогу під час подорожей людям із порушенням зору

Тепер подорожі зручні для всіх / Фото: Колаж: Сьогодні

Сьогодні у світі відзначають Міжнародний день незрячих людей. З ініціативи першої леді Олени Зеленської реалізується проєкт "Бориспіль без бар'єрів". Міжнародний аеропорт "Бориспіль" ставить собі за мету – бути зручним для всіх пасажирів.

Про це повідомляє прес-служба столичного аеропорту.

Реклама

Працівники аеропорту тепер готові надати допомогу під час подорожей людям із порушенням зору та сліпим пасажирам.

Щоб подорож була максимально зручною, передбачили деякі інфраструктурні рішення та сервіси:

  • встановлена ​​тактильна смуга від залізничної станції до терміналу;
  • у терміналі є пасажирські ліфти, обладнані кнопками із рельєфно-крапковим тактильним шрифтом Брайля;
  • обладнано лінії пріоритетного обслуговування, де незрячі пасажири проходять контроль на авіаційну безпеку без черги;
  • для незрячих пасажирів передбачили супровід від входу до терміналу та до посадки на літак. Щоб його замовити, можна зателефонувати за телефоном: +38 (063) 980 67 49.

Що кажуть експерти

Про специфіку сервісу для незрячих мандрівників розповів експерт ГО "Безбар'єрність" Ніною Салій.

Реклама

"В рамках проекту "Бориспіль без бар’єрів" маємо ціль, вона полягає у тому, що всі люди, які потрапляють в аеропорт, можуть комфортно пересуватись та отримувати послуги. Ми дивимось на цей процес у ракурсі спрощення та полегшення цих маршрутів", – каже вона.

За її словами, ідея про рівність усіх, хто користується послугами аеропорту, виглядає дуже просто – людина з порушенням зору має провести в терміналі рівно стільки часу, як інші пасажири. Тобто час від входу до терміналу до посадки на літак не повинен залежати від того, незрячий пасажир чи ні.

Читайте також: