Неможливо заплатити за тепло. Що відбувається із сервісом "Київтеплоенерго"

8 грудня 2021, 19:12
На сайті, як виявилося, щомісяця проводяться профілактичні роботи на сервісі – вивантажуються та завантажуються дані

На сайті "Київтеплоенерго" стався збій / Фото: Колаж: Сьогодні

Деякі кияни сьогодні не змогли зайти до свого особистого кабінету Київтеплоенерго. Люди скаржаться, що не можна переглянути рахунки за гарячу воду/опалення, подати показання лічильників, сплатити за послуги. На сторінці з'являється повідомлення, що сервіс не працює. Сайт "Сьогодні" з'ясував, із чим пов'язані ці проблеми.

Як повідомили нам у КП "Київтеплоенерго", у них проводяться регламентні роботи.

Реклама

"Наразі у особистому кабінеті КП "Київтеплоенерго" проводяться технічні роботи. Функціонал сервісу буде відновлено до 21:00 8 грудня 2021 року", – повідомили сайту "Сьогодні" у пресслужбі КП "Київтеплоенерго".

Регламентні роботи лише розпочалися. Вони можуть тривати годину-дві або більше.

Вранці 9 грудня у комунальному підприємстві нам повідомили, що сервіс працює у звичайному режимі.

"Наразі функціонал особистого кабінету Київтеплоенерго повністю відновлено. Усі сервіси доступні клієнтам", – додають у "Київтеплоенерго".

Раніше ми писали: