У київському метро зупинили рух через самокат: подробиці НП

7 жовтня 2021, 14:35
Співробітникам станції довелося відключити напругу

У метро Києва на рейки впав самокат. Фото: колаж "Сьогодні"

У Києві на станції метро "Театральна" пасажири впустили самокат на рейки. Рух потягів призупинили на п'ять хвилин.

Про це "Сьогодні" розповіли в київському метрополітені.

Реклама

Деталі інциденту

У київському метрополітені "Сьогодні" підтвердили, що самокат впав на станції "Театральна". Інцидент стався о 12:20.

Щоб дістати засіб пересування і забезпечити рух потягів було необхідно відключити напругу на контактній рейці, а відповідно – зупинити лінію.

Зазначається, що рух потягів на червоній гілці метрополітену було зупинено на п'ять хвилин. Зрештою самокат врятований, а потяги вже ходять за графіком.

Реклама

Правила поїздки в метрополітені

  • Особливо важливо не заходити за обмежувальну лінію і триматися за поручень.
  • Багаж до 120 сантиметрів за сумою розмірів вантажу безкоштовно. Речі, які більші від зазначеної норми, оплачуються за ціною разової поїздки.
  • Багаж понад 200 сантиметрів за сумою розмірів перевозити заборонено.

В Україні самокати часто потрапляють у ДТП

Незважаючи на те, що точної статистики аварій з самокатами та іншими дорожніми девайсами поки немає, в МВС прогнозують, що кількість подібних ДТП може рости. Пояснюють це популярністю такого транспорту і прокату. Водночас у відомстві уточнюють, що нині поки що за законом статус такого транспорту не позначений. Не ясний також статус тих, хто керує подібними девайсами та електросамокатами.

"Щоб позначити їхній статус, потрібно внести зміни в закон і прописати чітко, що це за кошти і статус тих, хто ними керує. До того ж, потрібно вносити зміни в правила дорожнього руху. Вони затверджуються постановою Кабміну. Іншими словами, має бути розділ, який би зобов'язував тих, хто управляє таким транспортом, дотримуватися правил дорожнього руху. Зобов'язати так, як велосипедистів", – каже речник МВС Артем Шевченко.

Реклама

За його словами, МВС неодноразово піднімало такі питання, але в цьому випадку останнє слово – за законодавцем.

Читайте також: