Вісім смуг, трамвай і велодоріжки. Яким буде міст Патона після реконструкції

12 серпня 2021, 14:42
На мосту облаштують велосипедні доріжки в обидва напрямки, а також врахують можливість облаштування трамвайних колій

Міст Патона в столиці з'єднує правий та лівий берег. Фото: колаж "Сьогодні"

У Києві на мосту імені Патона проведуть масштабні відновлювальні роботи. Міст планується розширити. Зараз на ньому сім смуг руху, а буде вісім.

Про це повідомляє КМДА.

Реклама

Між двома напрямками встановлять сучасне бар'єрне огородження. Будуть встановлені інформаційно-вимірювальні системи контролю стану споруди, в тому числі, автоматизована система обчислення ваги транспортних засобів під час руху.

Читайте також:

Також на мосту облаштують велосипедні доріжки в обидва напрямки. Передбачено розширення тротуарів верхової частини мосту для пристрою Променадної частини.

Реклама

Крім того, буде врахована можливість пристрою трамвайних шляхів. А також можливість підйому/спуску пішоходів на Венеціанський острів.

Під час реставрації повного перекриття руху по мосту не планується.

Що зроблять

  • ремонт мостового полотна (проїжджа частина і тротуари)
  • встановлення бар'єрного та перильного огородження;
  • ремонт конструкцій прогонових будов;
  • ремонт опор і опорних частин;
  • ремонт сходів та реставрацію пропілеїв (на правому березі)
  • реставрацію колон (на лівому березі)
  • ремонт повідомлень з мостом;
  • ремонт засобів навігації в судноплавних прольотах моста;
  • ремонт оглядових проходів під прогоновими будовами моста;
  • ремонт мережі дощової каналізації (при необхідності).

Про міст Патона

Міст імені Є. О. Патона – один з мостів через Дніпро в Києві. Будівництво розпочато в 1940 році. Побудований в 1953 році, рух по мосту відкритий 5 листопада 1953 року.

Реклама

Довжина його 1543 метри. Він є частиною Малої окружної дороги. В'їзд на міст з боку правого берега оформлений пропилеями доричного ордера, з лівого – двома колонами заввишки 20 м.

До реконструкції мосту, проведеної в 2004 році, по мосту Патона проходила одна з найважливіших трамвайних ліній, що з'єднує лівобережну частину системи київського трамвая з правобережною.

Нагадаємо, що за останні роки місто відремонтувало 69 штучних споруд з 172 наявних. На сьогодні 10 штучних споруд знаходяться в ремонті.

Раніше ми писали, що: