Після рішення влади Києва про обмеження проїзду в транспорті цим миттєво скористалися київські служби таксі і підняли вартість. Київське обласне територіальне відділення АМКУ розпочало розслідування щодо дотримання учасниками ринків надання послуг з перевезення пасажирів у столиці.
Про це заявив глава Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Олексій Хмельницький в Facebook.
Так, вчора вартість замовлення таксі зросла в два-три рази – у перший же день дії жорстких карантинних обмежень. Про це свідчать інформація в популярних сервісах замовлення таксі, численні повідомлення в ЗМІ та скарги киян.
"Таких скарг до нашого відділення надійшло дуже багато. Особливо вразила киян цінова політика таких компаній, як "УБЕР", "БОЛТ" та "Уклон", що мають левову частку замовлень у Києві. Слід зазначити, що перші 2 компанії мають іноземне коріння та працюють через відповідні додатки. Таку кількість скарг ми не можемо ігнорувати", – йдеться в повідомленні.
За його словами, ситуація може свідчити про наявність у діях перевізників, і особливо організаторів таких перевезень, можливих ознак порушення.
Київське обласне територіальне відділення АМКУ початок дослідження щодо дотримання учасниками ринків надання послуг з перевезення пасажирів, а також організації таких перевезень (за допомогою відповідних додатків, веб-сайтів, інформаційних платформ тощо) в період дії обмежувальних заходів, викликаних коронавірусом.
Раніше ми писали, що 5 квітня таксі теж було дорожче звичайного – один зі столичних таксистів розповів "Сьогодні", що тарифи на проїзд в таксі виставляють не особисто водії і навіть не компанія-перевізник.
Яка ситуація на дорогах була в перший день локдауну, читайте в нашому спецонлайні.